Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu

Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu

Saçlarınız kuru ve nemsiz bir durumdaysa bahsedeceğim üründen çok memnun kalacaksınız. Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu. Mis gibi harika kokusuyla favorilerim arasına girdi. 


Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu

30 ml'lik pompalı, cam bir şişesi olan Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumunu saçımın yarısı için avucuma 3 pompa sıkarak ve elimde birkaç saniye tutarak biraz ısınmasını sağlıyorum. Banyodan sonra havluyla nemini aldığım saçlarıma ellerimle uyguluyorum. Durulamaya gerek yok. Ardından saçlarımı kurutuyorum ya da kendi halinde kurumaya bırakıyorum ve istediğim şekli veriyorum. Ürün saç tarafından hemen emiliyor, saçı ağırlaştırmıyor. 


Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu

Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumunun kokusu çok güzel pudramsı argan yağlı ürünlerin kokusuna benziyor sürekli koklamak istiyorum, saçımda kokusu bir süre kaldı, çok akışkan kıvamda değil, bir tık daha koyu, sarı renkte. 


Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu

Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu nu ben kullandım ve sonucundan memnun kaldım, saçlarım yumuşacık oldu.

Siz Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu nu denediniz mi, yorumlarınızı bekliyorum.

24 Yorumlar

  1. Başka bir versiyonunu kullanmıştım. O da fena değildi Esra😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon ürünleri hep begeniliyor Yıldızcım :)

      Sil
  2. ÇALIŞMALARINIZ ÇOK HARİKA, TEBRİKLER.

    YanıtlaSil
  3. Çok eskiden kullanıp sevmiştim. Hala satılmasına şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenilen ürünler üretilmeye devam ediyor sanırım :)

      Sil
  4. pekiiii saol iyimiş keşfediciiii :)

    YanıtlaSil
  5. tatildeyken kullanıp bitirdim bunu çok sevdiğim bir yağ...

    YanıtlaSil
  6. Daha önce severek kullanmıştım, bitirmiştim çok başarılı bir ürün

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık çok güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  8. Bir aralar kullanmıştım çok güzel kokuyor.

    YanıtlaSil
  9. Argan yağı saçları çok besliyor ve parlaklık veriyor. Avon argan yağının çok güzel bir ürün olduğuna eminim ☺️

    YanıtlaSil
  10. Avon saç serumlarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  11. "Besleyici yağ serumları nelerdir" diye hep düşünür dururdum.Özellikle "serumların faydaları"nı merak ediyordum.Yazınız ile bunu öğrenmiş oldum.
    Teşekkürler editör.."argan yağı hakkında" da bilgi sahibi oldum

    YanıtlaSil
  12. Avon Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumunu kullanmadım ama listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Avon fas argan yağ içeren saç maskesini henüz denemedim ama gördüğüm kadarıyla bir çok kişi memnun. Bende ilk fırsatta denemek istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM