Kolay Pancake

Pancake kolay hazırlanan ancak tek tek pişirildiği için pişirmesi biraz zaman alan harika bir lezzet. Yumuşacık, kahvaltılarda bal ve reçelle tatlandırıp yemeyi tercih ettiğimiz pancake bugün akşam saatlerinde bizim evde, çayın yanındaydı.


Pancake

Pancake Malzemeleri :3/4 su bardağı un, 1 su bardağı süt, 1 yumurta, 2 yemek kaşığı zeytinyağı, 1 tatlı kaşığı toz şeker, 1/2 paket kabartma tozu, bir fiske tuz. 


Pancake Malzemeleri

Bütün malzemeyi derin bir kapta bir çatal ya da mikserle boza kıvamına gelinceye kadar çırptım. Pancakeleri pişireceğim tavada çok az tereyağı erittim.


Pancake Tavası

Küçük boy bir kepçe ile tavaya bir kepçe akışkan hamurdan koydum ve hamurun üzerinde delikler oluşunca tahta bir spatula ile arkasını çevirdim. Ocakta en küçük bölümü orta şiddette açtım. Tavaya bir kez tereyağı koymak yeterli oldu, tavam Esse'nin seramik tavası, hiç yapışma yaşamadım. 


Pancake

Bu malzemelerle pişirdiğiniz Pancakelerin büyüklüğüne göre yaklaşık 10 tane çıkıyor. 


Pancake

Siz Pancake yapıyor musunuz? Tarifiniz benim tarifime benziyor mu, farklılık varsa yazar mısınız?

Pancake tarifimi denerseniz yazımın yorum bölümünden bana da haber verir misiniz belki gelirim ;D Afiyet Olsun :)










36 Yorumlar

  1. çok severim uzun zamandır da yapmamıştım yapayım oğlum gelince :-)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok seviyorum. Eşim de harika yapar. Hatırlattığın iyi oldu. Ne zamandır yapmamıştı😇😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Pancake’e bayılırım. Pancake tarifi için çok teşekkürler. Enfes görünüyor 😍

    YanıtlaSil
  4. çook severim benim tarif uyduruk 500 gr süt içine yarı akışkan oluncaya kadar unu 1 yumurta accık tuz accık şeker :))sadece tavayı yağlıyorum ayrıca içine yağ koymuyorum ...

    YanıtlaSil
  5. bayılırım bayılırım. akçaağaç şurubu ileeee nefis yeniyooo. bi de peynirlee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akçaagaç şurubunu hiç denemedim çok duyuyorum da, merak ediyorum :)

      Sil
  6. Nefis gözüktü👏👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun:) Genelde kız kardeşim yapar ablası olarak tüketirim:))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Esra’cım bizimde ufaklığın Çarşamba günü beslenme menüsünde pancake var çok seviyor çocuklar hele o mis kokusu yok mu?

    YanıtlaSil
  9. Unutmadan ben birde vanilya koyuyorum içine birde o şekilde denemelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka nefis oluyordur, deneyecegim Seyhancım :)

      Sil
  10. Çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz Esra Hanım. Sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  11. Çok nefis görünüyor canim eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
  12. Severim ve uzun zamandır yememiştim bu tarifi denemeliyim ve hasrete son vermeliyim sanırım :))

    YanıtlaSil
  13. Bayağıdır yapmamıştım, sizde görünce canım çekti. Sahurda denerim belki tarifinizi. Emeğinize sağlık. ☺️

    YanıtlaSil
  14. Çocuklar bayılıyor buna,tabi ben de :)

    YanıtlaSil
  15. Pancake yapamam ama yapan olursa dayanamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun, belki denerseniz siz de yapabilirsiniz :)

      Sil
  16. Nefis görünüyor resimlerde harika bu tarifi deneyeceğim canım.

    YanıtlaSil
  17. biz de yaparız ama tuz katmıyoruz hiç onun dışında tarif aynı gibi :) ben de çok seviyorum, hatta üzerine labne sürünce de çok güzel oluyor tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkinin de tuzu belli olmuyor, labne ile de deneyecegim öneri için teşekkürler :)

      Sil
  18. çok sevdiğim lezzetlerden biridir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM