Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti Nasıl Hazırlanır


Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti

Ramazan ayında geleneksel tatları sofralarımıza eklemeyi seviyorum. Şerbetler de sevdiğim içeceklerden. Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti ilk kez denediğim pratik ve doğal bir şerbet. Tamamen doğal ürünlerden oluşan ve 5 dakikada hazırlanan şerbeti ailece çok beğendik.


Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti

Zaferan Natürel Osmanlı Şerbetinin içeriğinde; demirhindi, Mekke gülü, kakule, zencefil, karanfil ve tarçın var. Yapay tatlandırıcı, koruyucu ve renklendirici içermiyor.



Doğal kağıttan yapılan paketin içinden30 gr'lık dev süzen poşet çıkıyor. 
1,5 lt suyu bir tencerede kaynatıp tavsiye edilen 1 su bardağı toz şekeri suya ekliyorsunuz. Şeker miktarını istediğiniz miktarda yapabilirsiniz, sizin tercihinize kalmış.
Kaynayan suya şerbet süzen poşetini atıp 5 dakika kısık ateşte kaynatıyorsunuz. 
Ocağın altını ve tencerenin kapağını kapatıp 10 dakika dinlendirip şerbet poşetini tencereden çıkarın. 
Ilınınca buzdolabında soğutun.
Pişirildikten sonra 5 derecenin altında  3 gün taze kalabiliyor.
İsterseniz çaydanlıkta demleyerek sıcak çay olarak da içebilirsiniz.


Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti

Zaferan Natürel Osmanlı Şerbeti paketi  3 yıl taze kalabiliyor. Son kullanma tarihi paketin üzerinde mevcut.
Ayrıca Göktürk ve Selçuklu şerbetleri de var, onları deneyince yazılarını hazırlayacağım.
Zaferan Şerbetleri A101 lerden satın alabilirsiniz.
Denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.



  

27 Yorumlar

  1. Daha önce hiç içmedim yarın alıp deneyeceğim. Teşekkürler �� afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç denemedim. A101'DE de bu şerbetlere denk glmemiştim. Ulaşılabilir olması denemek isteyenler için çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu günlerde satılmaya başlandıgını biliyorum.

      Sil
  3. Tadini merak ettim, eline sağlık canim 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetliydi tavsiye ederim💖💖💖💖

    YanıtlaSil
  5. ne güzelmiş hem lezzetli hem faydalı...teşekkür ederiz canım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ben de bakayım buna. Yapımı da çok kolaymış afiyet olsun Esracım size de

    YanıtlaSil
  7. 3 çeşidini de denedim,Osmanlı Şerbeti favorim benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Digerlerini henüz denemedim şimdi merakım arttı :)

      Sil
  8. güzel bir lezzet olacağı belli.

    YanıtlaSil
  9. hazırını içtim orda burda demek evde de oluyoiii :) peki şekerli miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye edilen şeker miktarı 1 bardak ama istedigin kadar ekleyebilirsin :)

      Sil
  10. hangi eski türk dizilerini izliyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eskilerden Avrupa Yakası, Komşu Komşu vb

      Sil
  11. Ya bunu A101 de gördüm almadım güzel oluyor diyorsun o zaman alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharatlı içecekleri seviyorsan çok seversin, ben bayılırım da :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, denersen begenecegini düşünüyorum :)

      Sil
  13. hiç denemedim, yaz sıcaklarında soğuk olarak iyi gider :)

    YanıtlaSil
  14. Çok severim şerbeti, ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM