Dr.Oetker Tiramisu

Dr.Oetker ürünleri ile çok kolay ve çabuk yapılan tatlılar yapıyorum. Dr.Oetker Tiramisu markanın sevdiğimiz çeşitlerinden biri. Kısa sürede hazırlanıyor ve çok da lezzetli. 


Dr.Oetker Tiramisu

Dr.Oetker Tiramisu paketinin içinden un karışımı, krema karışımı, süsleme karışımı ve pişirme kağıdı çıkıyor. 


Dr.Oetker Tiramisu içindekiler

Dr.Oetker Tiramisu hazırlanışı

Hamur için : 50 gr yumuşak margarin, 2 yumurta, 5 yemek kaşığı süt
Islatmak için : 2 su bardağı süt, 2 yemek kaşığı granül kahve (nescafe), 3 yemek kaşığı toz şeker
Krema için : 2 su bardağı buzdolabında soğutulmuş süt, 200 gr labne peyniri
eklenmesi gereken malzemeler
Paketten çıkan pişirme kağıdını fırınımın dikdörtgen tepsisine serdim. Turbo fırınımı 160 derecede önceden ısıttım. Derin bir kaba un karışımını, margarini, yumurtaları ve sütü ekleyip mikserle 3 dakika kadar çırpıp hamurumu elde ettim.



Dr.Oetker Tiramisu yapılışı


Tepsideki pişirme kağıdının üzerine hamuru kağıttan taşmayacak şekilde yaydım. İnce bir kek hamuru oldu. Fırınımın orta rafına yerleştirip yaklaşık 20 dakika pişirdim. Kek çok az kabarıyor, soğumaya bıraktım.
Yine derin bir kaba soğuk sütü, krema karışımını ve labne peynirini alıp yüksek devirdeki mikserle 3 dakika kadar çırpıp kremamı elde ettim.


Dr.Oetker Tiramisu yapılışı

Islatmak için süt, granül kahve ve toz şekeri karıştırdım.


Dr.Oetker Tiramisu sosu

Soğumuş keki ortadan kesip iki dikdörtgen elde ettim. Pişirme kağıdından ayırıp önce bir parçasını uygun boyda borcama alıp ıslattım, üzerine kremanın yarısını sürdüm. Üzerine ikinci kek parçasını koyup aynı işlemi tekrarladım.
Buzdolabında 1 saat beklettikten sonra süsleme karışımı ile üzerini süsledim.


Dr.Oetker Tiramisu

Dr.Oetker Tiramisu çok kolay, hafif bir tatlı hemen bitti :)

Denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum :)

51 Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık, marketlerde hep görüyorum ama bir türlü almaya fırsatım olmadı, ayrıca iyi mi olur kötü mü olur bilemiyordum ama siz de önerdiğinize göre alıp denemekte fayda var :)

    Ama tiramisuyu pek sevmem onun yerine köstebek pastayı alıp deneyim :) ^^
    Tarif ve yazı icin teşekkürler,
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim, köstebek pastayı da denedim o da güzel oluyor :)

      Sil
  2. Hər şeyin asanını yapmışlar :) Tiramusi bizim evdə də sevilən və tez-tez yapdığım bir pastadır. Hələ kreminə südün bir qisminin əvəzinə qaymaq (süt kreması) da vurdunmu ləzzətinə doyum olmur. Yazınız iştahımı qabartdı :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
  3. hiç yapmayı denemedim daha doğrusu cesaret edemedim :D belki bunu denerim harika görünüyor =) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Dr. Oetker'in iyi oluyor böyle hazır tatlıları, tiramusu için eline sağlık, çok güzel görünüyor ben üzerindeki çiğ kakaou mu, kahve mi o yüzden yiyemediğim bir tatlı çeşidi ama triliçesine bayılıyorum, birkaç kez yapmıştım, bayağı hoşuma gitmişti....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerine dökülen paketin içinden çıkan kakao, kahve kremanın içine karıştırılıyor.

      Sil
  5. Kurabiye adama bayıldım.Bak bunu denememiştim.Tiramisu seven biri olarak bir ara denemeliyim galiba :)

    YanıtlaSil
  6. Bende en yakın zamanda yapmak istiyorum canım çekti :D

    YanıtlaSil
  7. Tiramisu sevenlere kolaylık. Hele de misafir geliyorsa hız kazandırır. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk yapılan tatlıları çok seviyorum, haklısın :)

      Sil
  8. bunun keşkülünü yapıyodum bunu da yapayım mademsi :)

    YanıtlaSil
  9. Bir türlü diyete giremiyorum ya. Neden tatlı kilo yapıyor ki :'( Canım çekti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın tatlıyı ben de çok seviyorum diyete başlıyamıyorum o yüzden :)

      Sil
  10. ötker çok seviyoreeee yapıyom büssürü şeyini keşkülünü de içinde acıbadem ezip atıp :) tiramisu bayılırım deneyim tımams. ah sütlü tatlı aşığıyım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıbademle nasıl oluyor acaba merak ettim :)

      Sil
  11. hımmm ay eski yazıymış ayolcuum :)

    YanıtlaSil
  12. Özellikle çalışan yada bekarlar İçin pratik bir lezzet. Hazırını hiç denemedim tiramisunun ama en kısa zamanda deneyebilirim. Ellerine sağlık afiyet olsun 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika oluyor, begenecegini düşünüyorum canım :)

      Sil
  13. ben de çok seviyorum ellerine sağlık Esracım

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Hemde çok pratik. Güzel paylaşım için teşekkürler :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  15. Yapımı basit gibi görünüyor kızımla Tiramisu yapmayı deneyelim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay, hemen yapar yersiniz, şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  16. Denemiştim beni çok uğraştırmıştı ama tadı çok güzel olmuştu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ilk denemende ugraştırmıştır, tekrar denersen daha çabuk yapacagından eminim, tadı çok güzel oluyor :)

      Sil
  17. Esracim tiramisuya bayilirim eline sağlık canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım, ben de çok severim :)

      Sil
  18. iyi cegeleer bi uğradımdı geçerkeneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. sen daaaa hihihiii :) iadenin iadesiiiii ha ha haa :)

      Sil
    3. ha ha dur ben de geliyom :)

      Sil
    4. ha haaa ciciii ya valla kahkahaaa atttım ay hayat ne güzeeeel kiii :)

      Sil
  19. Çok güzel görünüyor, sık sık yaptığım bir tatlı. Köstebeği denemedim bende hiç en kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. Bu tiramisu ağır olmuyor, bazılarını ben de sevmiyorum, özellikle üstündeki kakao fazla geliyor ama bunu seviyorum, kreması çok lezzetli :)

      Sil
  21. Ellerine sağlık Esracım. Teamisuyu ben de çok severim ki 🥰Dr. Otker ürünleri Hazır ve pratik😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pratik ve hafif bir tiramisu tarifi bu canım :)

      Sil
  22. Ellerinize sağlık eminim tiramisu leziz olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem pratik hem de çok lezzetli oluyor :)

      Sil
  23. dr oetker den randevu aldım, öğretecek yapmayıııı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM