Gabrini Cosmetics Pacific Oje

Gabrini Cosmetics Pacific Oje

Gabrini Cosmetics Pacific Oje çeşitlerinden  3 tanesi bir süre önce firma tarafından gönderilmişti. Bana gelen renkler, 30 Açık Kahverengi, 59 Bordo, 72 Sarı. Bordo siyaha yakın koyu bir bordo, açık kahverengi tam bir nude renk temiz görünümlü tırnaklar sevenler için ideal, sarı ise metalik gözalıcı bir sarı oldukça dikkat çekiyor.


Gabrini Pacific Oje

Ojelerin tırnakta tek katta görünüşü üstteki görselde, kapatıcılıkları çok iyi, tek kat bile kullanılabilir durumda.


Gabrini Pacific Oje

Ojelerin iki kat sürülmüş halleri ise üstteki görselde, bordo tam rengini ortaya çıkardı, diğer renkler ise açık renk olduklarından tek kata yakın şekilde gayet güzel görünüyorlar.


Gabrini Pacific Oje

Ojelerin fırçası yeterli kalınlıkta, tırnağa iyi şekilde yerleşiyor ve oje rahatça sürülüyor. Çabuk kuruyor, ilk kat sürdükten sonra hemen kurudu, ikinci katı sürdüm.


Gabrini Pacific Oje İçerik

Gabrini Cosmetics Pacific ojelerin içeriği ise üstteki görselde.
Geniş bir renk yelpazesine sahip serinin 86 farklı rengi mevcut, mat, metalik ve simli renkler birbirinden güzel. Fiyatı firmanın kendi sitesinde 3.12 TL, online satış var. Ayrıca birçok internet sitesinde ve çevrenizdeki mağazalarda kolaylıkla
Gabrini ürünlerini bulabilirsiniz.

Gabrini Fondöten yazımı okumak için tık

Gabrini ultra waterproof eye&lip pencil yazımı okumak için tık

Siz markanın hangi ürünlerini denediniz yorum bölümüne yazabilirsiniz.


28 Yorumlar

  1. Gabrini pacific ojeler çok güzel renklere sahip sanada çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, tırnak uzatmayı sevmiyorum o yüzden renk göstermek için ekledim görseli :)

      Sil
  2. Bordo oje tam benlik 😊

    YanıtlaSil
  3. Bende de beyaz gumus ve ten rengi vardi.. gercekten guzeller ve fircalarini cok sevmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gümüş renkte ojeleri çok begeniyorum :)

      Sil
  4. Ojeler benim vazgeçilmezim . Özellikle de siyah ve bordo renklerden vazgeçemiyorum. Gabrini kullanıyorum başarılı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev hanımlıgından dolayı tırnak uzatamıyorum ama sevdigim renk benim de bordo :)

      Sil
  5. Kahverenginin nude duruşunu çok sevdim. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Gabrini Cosmetics ojeleri güzel görünüyor:) yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Nude fazla kullanmam ama bu ton hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de açık renk oje kullanmıyorum pek ama kullananlarda seviyorum :)

      Sil
  8. gabrini ojeleri çok severim ben oldukça başarılı ama tanıtımı çok yok ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ürünleri oldukça güzel ve uygun fiyatlı.

      Sil
  9. Altın renk bende de çıktı, Gabrini ojeleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Gabrini pacific ojelerin renkleri gerçekten de çok güzel

    YanıtlaSil
  11. oooo çok iyimiş yaa. sarı yeşil gri değişik renklere bayılırıım :)

    YanıtlaSil
  12. S3vdigim bir marka.Renklerde cok guzel canim

    YanıtlaSil
  13. 30 numara nude galiba, çok güzelmiş. Gabrini'nin mat oje serisini seviyorum ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM