Who Cares? KinGirls Glow-it Mask - Parlatan Maske

Who Cares? KinGirls Glow-it Mask


Maskeleri özellikle de kağıt maskeleri severek kullanıyorum. Memnun kaldığım kağıt maskelerden biri de Who Cares? KinGirls Glow-it Mask yani Parlatan Maske.
Solgun ve ışıltısını kaybetmiş ciltlerine tekrar canlı ve parlak bir görünüm kazandırmak isteyenlerin yardımına koşmayı, içeriğindeki kahve çekirdeği, yasemin çiçeği yağı ve hyalüronik asit sayesinde cilde ışıltı vererek pürüzsüz bir görünüm elde etmeyi vadediyor. 


Who Cares? KinGirls Glow-it Mask


Maske tek kullanımlık bir poşette, üstteki görselde göreceğiniz işaretli yerden yırtılarak açılıyor. 


Who Cares? KinGirls Glow-it Mask


Açılan poşetin içine oldukça ıslak bir şekilde maske katlı bir şekilde yerleştirilmiş. Dışarı çıkarırken ve katlarını açarken içinde bulunduğu sıvı akabiliyor dikkatlice açıyorum. Kağıt maskenin üzerinde alttaki görselde görülen kendi şeklinde ince plastik bir koruyucu mevcut, böylece katlı maskenin açılması kolay oluyor. Bu tabaka kolay çıkıyor, bir nevi çıkartma gibi.


Who Cares? KinGirls Glow-it Mask


Maskeyi temizlenmiş yüzüme yapıştırıyorum, şekil olarak yüzüme uygun ve kolaylıkla yapışıyor, yüzümde durduğu müddette düşmüyor.
Who Cares? KinGirls Glow-it Maskeyi yaklaşık yarım saat yüzümde tutuyorum, isterseniz daha az ya da çok tutabilirsiniz. Bu sürede kağıt kuruyor, üzerindeki serum cildiniz tarafından emiliyor. Maskeyi çıkarınca kalan serumu da parmaklarımla masaj yaparak yediriyorum.
Maskeyi kullandıktan sonra cildimi özellikle daha beyaz hissettim, parlak, temiz ve canlı görünüyordu. Ben sonuçtan memnun kaldım.
Siz  Who Cares? KinGirls Glow-it Mask kullandınız mı? Yorum kısmına görüşlerinizi bekliyorum.

Who Cares? KinGirls Boost-it - Güçlendirici Maske yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.

Denemek isterseniz Watsonslardan satın alabilirsiniz.

53 Yorumlar

  1. Kâğıt maskeleri ben de severim.Cilt tipime uygun olanları bir inceleyeyim..

    YanıtlaSil
  2. Who cares kingirls boost kağıt maske tavsiyen için teşekkür ediyorum. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Kullanım kolaylığı açısından bana da çok cazip geliyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir çalışma olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. bu tarz maskelerin anlık etkileri çok iyi oluyor özellikle özel bir günden önce yapıldığında çok hoş etkiler olabiliyor gene de içeriğe dikkat etmek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Esracım blogger profilinde tıklanabilir bir bağlantı yine görünmüyor. Google arama motoruna adını yazıp geliyorum sitene..bilgine canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet gözükmüyooo ben de gugula yazıp geliyoom

      Sil
    2. bakıcam inşallah yapabilirim help :)

      Sil
    3. Derya bir ara bahsetmişti.Yönetim paneli,ayarlar,kullanıcı ayarları,orada blogger seç düzenle de.. Ayyy öyle miydi yaaa ben de unuttum.Deryaaaaaaaa yardımmmm :)))))

      Sil
    4. yapmış olmam lazım yine mi görünmüyo, email adresimi degiştirdim ondan mı acep :)

      Sil
  7. bu maskeleri seviyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum, keyifle kullanıyorum :)

      Sil
  8. Çok güzel maskeleri var hemen hepsi bende var kullanıyorum fakat biraz pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alana bir bedava gibi kampanyalar oluyor :)

      Sil
  9. heey blogunun saatini düzeltsene amaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. ayolcuum yorumlarım gelmiyo mu yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  11. heey evey blog adresinle ilgili olsa gerek yaaa. gugul hesabısınlaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıcam şimdi yorumları yayınladım

      Sil
  12. ay bak bizim deli kızın bohçası deryaya sor yaaa, o biliyo böyle şeysilerii, hatta instadan soor :)

    YanıtlaSil
  13. ay annatsana ama cengiz hanıı nasıl akraban kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük dedem oluyo kendisi :)

      Sil
    2. ooooo ne ilginç yaaaa. ataların moğol yaniiiii.

      Sil
    3. var ucundan kıyısından

      Sil
  14. Bende denemek isterim bundan 😍

    YanıtlaSil
  15. Who cares maskeyi arastiracagim canim tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  16. porçikonun fotosu var instamda :) 7 nisan olanda. dondurmalar. beyaz olan limonlu, sarı olan bal bademli, porçiko da çikolatalı portakallı oluyooo :) ay bir de puçuko var ama o yemek yani. blogumdaa, mutfak başlığında, 16 Ocak 2017 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım, bal bademliye bayılırım, puçukoyu da okudum okurken de daha neler gördüm :)

      Sil
  17. Meşhur maskeler :) henüz denemedim

    YanıtlaSil
  18. Who cares gibi kağıt maskeleri bende çok seviyorum kullanımı kolay geliyor

    YanıtlaSil
  19. bu maskeleri çok merak ediyordum. Anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. kağıt maskeleri ben de çok seviyorum, bu maskeleri de çok istiyorum denemeyi,bir indirimde bakmalıyım :D

    YanıtlaSil
  21. Tanıtım ve değerlendirmeler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Henüz kullanma fırsatı bulamadım fakat kağıt maskeleri kullanmayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Daha önce maske kullanmadım. Yüzümde pek sorun yoktu. Ama son zamanlarda oldukça kuru ve pul pul dökülüyor. bunu deneyeceğim ve önereceğiniz farklı maskeler varsa onları da deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumun arama motoruna maske yazarsanız kullandıgım maskeler çıkar, ordan yaşınıza ya da cildinize uygun olan birini deneyebilirsiniz :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM