Gabrini Cosmetics Yoğun Kapatıcı Fondöten - Derma Make Up Cover Porcelain Make Up


Gabrini Cosmetics yoğun kapatıcı fondöteni bir süredir kullanıyorum. 

Düzenli fondöten kullanan biri değilim. Cildimde kapatmak istediğim herhangi bir sorun yok. Ama porselen gibi görünen bir cildim olmasını da isterim tabi :) 

Bu fondöteni kullandığımda en önemlisi cildimde bir fazlalık hissetmedim, hemen sabitlendi, söylendiği gibi mat ve porselen görüntü ortaya çıktı, kaşıntı gerginlik gibi hislerim de hiç olmadı. Çıkarana kadar cildimde olduğunu unuttum. Karma bir cilde sahibim, yağlı bölümlerde parlama da olmadı. Temizlenmiş ve nemlendirilmiş cildime süngerle uyguladım. Parmaklarımla da uyguladığımda güzel sonuç aldım. Ürün suya dayanıklı ve SPF 15 güneş koruması var. Dermatolojik olarak test edilmiş.  






Gabrini Cosmetics fondötenleri şık bir siyah kutuda 4 renk olarak gönderdi. 
101 - 102 - 103 - 104 numaraları mevcut. En üstteki görselde tümünü yanyana görebilirsiniz.



Kapatıcılığı ile ilgili üstteki görseli hazırladım. Elimin üzerindeki bir beni kapattım, sonuç mükemmel. Mümkün olduğu kadar yakınlaştırdım.






Üstte de fondötenin renklerini ve yoğunluğunu görebilirsiniz. 
Ben sonuçtan memnun kaldım.
Siz Gabrini Cosmetics yoğun kapatıcı fondöteni kullandınız mı? Cevabınızı ve görüşünüzü yorum bölümüne yazabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler. 


7 Yorumlar

  1. Ben kullanmadım ama merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  2. kapatıcılığını beğendim ben de .-)

    YanıtlaSil
  3. bu ara her yerde görüyorum bunları :)

    YanıtlaSil
  4. Fantastic post! You have a nice blog!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. Sanırım sana 102 gider ablam.Bende buğday tenliğim bu numara iyi olur denemek isterim.

    YanıtlaSil
  6. Hiç kullanmadım. Gabrini fondetenin kapatıcılığı resimde iyi duruyor. 103 sanki bana olabilir. Kış için düşünebilirm.

    YanıtlaSil
  7. Gabrini'nin derma makeup cover methini çok görüyorum paylaşımlarda. Belki birgün diyeyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM