Avon Incandessence EDP

Avon Incandessence EDP

Avon parfümlerinin eski yeni birçoğunu kullandım ve hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Uygun fiyatları, şişelerinin tasarımları ve kalıcılıkları ile tavsiye ettiğim parfümler.Avon Incandessence EDP yıllar önce birkaç kez severek kullandığım, yılbaşında yeniden karşıma çıkan bir parfüm oldu. 

Çiçek kokularından hoşlanıyorsanız Avon Incandessence EDP tam size göre. Elmas orkide, beyaz şakayık ve frezyanın birleşiminden oluşan oryantal bir kış kokusu. Oldukça dikkat çekici, kalıcılığı yeterli geldi, gün içinde parfümümü ara ara tazeliyorum. 



Avon Incandessence EDP

Avon Incandessence EDP şişesinin çıkan bir kapağı yok. Yuvarlak formdaki şişenin en üstündeki butona basarak parfümünüzü sıkabilirsiniz. 



Avon Incandessence EDP



Siz Avon Incandessence EDP ü denediniz mi ?

Kokusunu nasıl buldunuz ?

Avon Incandessence EDP hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Avon Maxima Maxime EDP yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.




Avon Far Away EDP yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.




Avon Eve Duet Contrast EDP yazımı okumak için tıklayabilirsiniz. 




Avon EveTruth EDP yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.









19 Yorumlar

  1. Çiçek kokularını çok seviyorum Avon Incandessence EDP parfümü mutlaka alacağım

    YanıtlaSil
  2. avon parfümleri ben de severek kullanıyorum ve favorim sürekli değişiyor :-))

    YanıtlaSil
  3. Avon parfümlerin şişe tasarımı gerçekten çok hoşuma gidiyor. Çiçek kokularını ben de severim parfümde çok baharatlı koku sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümde şişe tasarımı da önemli satın alırken dikkat çekici oluyor.

      Sil
  4. avon parfümlerini ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. Avon incandessence parfüm harika kokuyor son günlerde favorim.

    YanıtlaSil
  6. Incandessence favorim ♡♡

    YanıtlaSil
  7. Kokuların hepsi şahane, Avon bu konuda oldukça başarılı :)

    YanıtlaSil
  8. Cumartesi günü aldım bu parfümü, ardından buluştuğum arkadaşıma hediye ettim yılbaşı hediyesi olarak :) Kokusu güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınız güle güle kullansın, kokusunu begenmenize de çok sevindim :)

      Sil
  9. Avon'un sevdiğim kokularından :)

    YanıtlaSil
  10. Temayı değiştirdiniz mi bana mı öyle geldi bilemedim bu arada diğer hesabımla da takibe aldım bilgilerinize :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM