Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj


Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj

Likit mat ruj kullanmayı sever misiniz ? Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj çabuk kuruması, yapışkanlık hissi vermemesi ve metalik yapısıyla benim beğenimi kazandı.


Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj


Avon'dan gelen yılbaşı kutusundan çıkan Avon True Creme Metallic Mat Likit Rujun Metallic Bordeaux rengi 70164 numarasını geldiğinden beri kullanıyorum. Sürülmesi çok kolay, ruj sürmede pek yetenekli değilimdir. Hafif güzel bir kokusu var. Ambalajı şık, gümüş rengi süslemeler var üzerinde.


Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj

Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj

Avon True Creme Metallic Mat Likit Rujun süngeri fazla ürün almıyor, sürerken dudağa yeterli ürün geliyor. Güzel, metalik bir bordo, ben çok beğendim, abartılı değil. Üstte de söylediğim gibi çok çabuk sabitleniyor, yapışkanlık ve ağırlık hissi hiç yaşamadım. Uzun süre kalıcı bir ruj, birşey yiyip içince bulaşma yapmıyor. 


Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj

Avon True Creme Metallic Mat Likit Rujun 6 rengi var. 
Metallic Nude
Metallic Pink
Metallic Rose
Metallic Plum
Metallic Bordoaux
Metallic Cherry



Siz Avon True Creme Metallic Mat Likit Ruj kullandınız mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.




14 Yorumlar

  1. oo tam yenı yıl ruju dımı ama sevdımm <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir renk, çok yakışmış canım sanada :)

    YanıtlaSil
  3. Avon true creme mat likit ruj çok güzelmiş Esracım, diğer renklerini de merak ettim 😊

    YanıtlaSil
  4. çok iyimiş yaa saoool :)

    YanıtlaSil
  5. Avonun güzel ürünlerinden biri sanırım bayanlara bu tür malzeme seçeneği çok fazla tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Rengi tam benim rengim. Biraz daha parlıklığı olsa sanki daha iyi olurmuş. Renge bayıldım. Yine de deneyebilirim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. renk çok güzelmiş. Avon true creme metallic ruj sana çok yakışmış

    YanıtlaSil
  8. Avon true creme metallic ruj gündelik hayatımda hergün kullandığım bir ürün çok beğeniyorlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM