FGM Polikliniği 18. Yaş Günü Kutlaması


15 Ocak'ta sevgili arkadaşım Lerzan Karabayır'ın davetiyle İstanbul Fatih'teki FGM Polikliniğinin 18. yaş günü kutlamalarına katıldım. Başarılarının devamını diliyorum. Oturduğum semte oldukça yakın olduğu için kısa sürede ulaştım. Fevzi Paşa caddesinde oldukça merkezi bir yerde bulunan FGM Polikliniğinin güleryüzlü personeli tarafından sıcak bir ilgiyle karşılandım. 



Niğde'de yaşayan Lerzan ile yaklaşık 15 yıldır internet üzerinden tanışıyoruz, ilk kez yüzyüze karşılaştık ama sanki her gün beraberiz gibi hissettik. Lerzan'ın davetiyle kutlamalara katılan internetten tanıştığım diğer blogger ve influencer arkadaşlarımla da birlikte olmaktan çok mutlu oldum. Merkezin sahibi Mehmet Bey bizimle tek tek ilgilendi, yapılan işlemler ile ilgili uzman estetisyenlerden bilgi aldık, Mehmet Bey'in sevgili eşi Arzu Hanımın hazırladığı mükemmel ikramlıkları keyifle yedik.



FGM Polikliniği çok şık dekore edilmiş ve hijyenik bir merkez. Geniş ve ferah odalarda misafirlerinin rahatı için her şey düşünülmüş. Merkezde istediğiniz her türlü bakımı uzman kişilere yaptırabilirsiniz.





FGM Polikliniğinde yapılan uygulamalar;

Cilt bakımı ile ilgili

Gençlik ip estetiği
Organik ip estetiği
İple Yüz Asma
Botoks İşlemleri
Hydrapower Amerikan cilt bakımı



Dr. Med. SCHRAMMEK
Medikal el ve ayak bakımı
Green Peel






Rejuvi cilt bakımı

Kimyasal peeling
Mezoterapi
PRP tedavisi
Dermapen
Somon DNA
Ozon tedavisi
Koterizasyon
Kriyoterapi
Kızarıklık, leke ve akne tedavisi

Kirpik bakımı ile ilgili
İpek kirpik
Kirpik lifting

Ameliyatsız gözle görünür sonuçlar için
Sonsuzluk askısı (Fransız ip askısı)
Karbon peeling
Dolgu işlemleri
Botoks uygulamaları
Örümcek ağı estetiği
Ozon tedavisi

Kilo vermek isteyenler için
Diyetisyen eşliğinde kilo verme

Saç bakımı ile ilgili
Saç, kaş, sakal ve bıyık ekimi
PRP ile saç tedavisi
Saç ozon tedavisi
Saç mezoterapisi

İstenmeyen tüyler için
İğneli ve lazer epilasyon

Vücut bakımı için
Soğuk Lipoliz
LPG
Radyofrekans
Lenf drenaj
Karboksiterapi

Kavitasyon

Lipoliz

Pasif jimnastik

işlemleri yapılıyor.



Etkinlik sonunda merkezin sahibi Mehmet Bey'in bizler için hazırladığı sürpriz hediyeleri aldık. Medikoz güneş koruyucu yüz kremi ve şık keseler içinde Sorme Kozmetikten ikişer ürün çok güzeldi. Bana altın rengi bir jet liner ve lip gloss çıktı. 



FGM Polikliniği her gün açık, 

Pazar günleri 11-18 arası diğer günler 9.30-20 arası çalışıyorlar. 

Gitmeden önce 
0 212 635 36 37
0 533 738 31 46
numaralı telefonlardan arayabilir 
ya da

info@fgm.com.tr 
mail adresine yazabilirsiniz.



12 Yorumlar

  1. Ne güzel bir etkinlik ve buluşma olmuş 😊

    YanıtlaSil
  2. Instagram'da paylaşımlarınızı görmüştüm, detaylı okumak da keyifli oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Güzellk merkezi açılışı bahane pastalar şahane afiyetler olsun efendim
    FGM Poliklinigi 18. yaşı hayırlı olsun nice güzel yaşlara

    YanıtlaSil
  4. İstanbul için güzel bir mekan,
    keyifli bir etkinlik olmuş ne mutlu size.....

    YanıtlaSil
  5. Tertemiz,hijyenik bir merkez ve uygulamaların hepsi son teknoloji cihazlarla yapılıyor gerçekten. FGM Polikliniğin 18. yılını tekrar kutluyorum..

    YanıtlaSil
  6. Klinikte çok güzel çalışmalar yapılıyor. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. oh ne güzeeel. yeşim de varmış bi de :)

    YanıtlaSil
  8. Fgm polikliniğine nice mutlu yıllar diliyorum. Çok güzel bir gün oldu. Sonunda tanışma şansımız da oldu. İyi ki geldin Esracım

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir davet olmuş Lerzan bu konuda hep titizlikle hazırlanır zaten. Hepinizi öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bende instagramdan her detayı izledim harika bir organizasyon oldu.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir etkinlik olmuş canım

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir etkinlik olmuş hepinizin yüzlerinden okunuyordu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM