Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı

Yaz kış dudaklarınızın bakımını ihmal etmiyorsanız Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı tam size uygun bir ürün. Sürer sürmez verdiği mükemmel yumuşaklık, hoş kokusu ve harika rengi ile markanın kullandığım diğer ürünleri gibi benim beğenimi kazandı.


Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı shea butter ve aloe vera içeren özel formülü ile dudaklarınızda ekstra nem ve bakım sağlamayı vadediyor. 


Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı bence vaatlerini yerine getiren bir ürün. İçeriğinde bulunan, Afrika'da yetişen shea ağacının fındığının ezilmesiyle hazırlanan, fildişi renginde, tereyağı kıvamındaki krem olan shea butter ve aloe vera nem vermek için en ideal ögeler. 

Dudaklarıma rahatlıkla sürülüyor, rahatsızlık vermiyor. Nemlendirmesi uzun süreli, gece sürüp yatınca dudaklarımın bakımını yapmış oluyorum.

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmının rengi aloe veradan gelmiş, çok güzel açık bir yeşil. Belirgin bir kokusu var.

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmının kapağı gayet sıkı, kapağı kapatıp bastırınca tık diye bir ses çıkıyor böylece çantada açılma riski azalıyor. 


Gabrini Aloe Vera Dudak Balmı

Gabrini Aloe Vera Dudak Balmının içeriğindeki diğer maddeleri üstteki görselde görebilirsiniz. 

Türk Malı bir marka olan Gabrini, Zeytinburnu İstanbul'da üretiliyor. 

5 gr'lık Gabrini Aloe Vera Dudak Balmının 30 ay içinde tüketilmesi öneriliyor.


Siz Gabrini markasının hangi ürünlerini kullandınız ürünler hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

Gabrini Ultra Waterproof eye&lip pencil yazımı okumak için tık


Gabrini Ultra Waterproof eye&lip pencil


Gabrini yoğun kapatıcı fondöten yazımı okumak için tık


Gabrini yoğun kapatıcı fondöten


Gabrini Pacific oje yazımı okumak için tık


Gabrini Pacific oje



33 Yorumlar

  1. Aloe Veralı olan her şeye bayılıyorum. Gabrini Aloe Vera Dudak Balmını en yakın zamanda denemek istiyorum. Listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  2. yapısın çok merak edıyorum kokusunu bırde (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlıkla kullanılıyor, kokusu belirgin ve güzel :)

      Sil
  3. Aloe vera varsa içeriğinde mutlaka güzeldir diye düşünüyorum. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ürünü firmadan daha iyi tanıtmışsınız. Esra hanım

    YanıtlaSil
  5. Bende yaz kış demeden dudak balmını çantamdan eksik etmem. Gabrini'nin ürünlerini açıkçası hiç kullanmadım. Ama aloe vera dudak koruyucusunu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gabrininin ürünleri çok kaliteli ve uygun fiyatlı, denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Kalem rujlarını çok beğeniyorum Gabrini'nin. Dudak balmıda aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  7. korona kremi var muuuuuu :)

    YanıtlaSil
  8. gabrini aloe vera dudak balmını ben çok beğendim

    YanıtlaSil
  9. Gabrininin ürünlerini seviyorum. Gabrini Alp’e Vera dudak balmı benimde vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  10. Gabrini ürünlerini çok seviyorum dudak balmı da harika olmalı.

    YanıtlaSil
  11. Aloe veralı dudak balmı hiç denemedim. Gabrini dudak balmına bakacağım. Aloe veranın cilt konusundaki faydaları malum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok begeniliyor bu dudak balmı Deryacım :)

      Sil
  12. Usefull product's information.
    Thank-you for sharing 🙏

    YanıtlaSil
  13. Lip Balm'ım bitince deneyebilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir ürüne benziyor bende aloveranın böyle jel gibi olanını cildim için kullanmaya başladım iyi geliyor çok teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
  15. Renkleri çok tatlı. :) Çok teşekkürler:)
    (Bu arada ben yorum yaptım sanki 2. kez yaptıysam bir tanesini silersin:)

    YanıtlaSil
  16. renkleri çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM