Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi




Yeni çıkan Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi öncelikle dış görünüşüyle sonra da serinin duş jellerinin şahane kokularıyla kendilerine hayran bıraktı. Meyvelerle süslü harika bir karton kutuda bizlere sunulan seri, kutuyu açar açmaz rengarenk ambalajları ile içimi açtı. 

Duş jelleri özellikle de güzel kokanlar herkesin banyosunda baş köşede yer alıyor. Le Petit Marseillais markasının duş jelleri de uzun süre kalıcı kokuları ve rahatlatan köpükleriyle hepimizin beğenisini kazanıyor. 

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi Akdeniz güneşinde olgunlaşan organik meyveler, eşsiz kokulu organik içerikli ürünleriyle sıcacık bir duş ile kendinizi şımartmanızı sağlıyor. 

Cilt ile uyumlu PH seviyeleri, vegan formülleri ve dermatolojik olarak test edilmeleri ürünlerin cildinizi sorun yaşamadan temizlemenize yardımcı oluyor. 

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisinin ambalajları %100 geri dönüştürülebilir olarak üretilmiş. 

Serinin ürünlerini yakından tanımak isterseniz


Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisinden Organik Frenk Üzümü ve Nane

Cildinizi nemlendirip tazeliyor

Harika bir kokuya sahip, nane kokusu çok baskın değil


Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisinden Organik Kan Portakalı ve Biberiye

Cildinizi nemlendirip canlandırıyor

Kokusunda portakal kokusu ile biberiye uyumlu bir şekilde harmanlanmış

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisinden Organik Karpuz ve Fesleğen

Cildinizi nemlendirip ferahlatıyor

Karpuzlu sakızlara benzeyen harika bir kokuya sahip


Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisi

Monday Box Le Petit Marseillais Güneşli Bahçeler Serisindan Organik Greyfurt ve Kekik

Cildinizi nemlendirip yeniliyor

Baskın greyfurt kokusuna sahip oldukça güzel

Organik Greyfurt ve Kekik duş jelinin %98, diğerlerinin içerikleri %99 biyolojik olarak ayrışabiliyor.

Ürünler 400 ml'lik plastik, çıtçıtlı kapaklı ambalajlara sahip.

Siz Le Petit Marseillais duş jellerinden hangilerini denediniz, favori duş jeliniz hangisi, yorum bölümüne cevaplarınızı bekliyorum.

30 Yorumlar

  1. nefis marka yaaa hepsi nefisss :)

    YanıtlaSil
  2. Ben organik kan portakalı&biberiye den başladın denemeye güzel gidiyor şimdilik:)

    YanıtlaSil
  3. The design of the packaging bottle is interesting ... the aroma must also be refreshing

    YanıtlaSil
  4. benim favorim karpuz fesleğen olan oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Me too 🙂

      The scent of watermelon is indeed refreshing 🍉

      Sil
  5. Hepsi çok güzeller,keyifli ve sağlıklı günlerde kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil
  6. karpuz fesleğen favorimdir :)

    YanıtlaSil
  7. Ambalajı ne kadar güzeel.. Bursumu alınca alabilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I also agree, if the packaging of this products eye catching

      Sil
  8. Ben çileklisini kullanmıştım geçen sene. Ama çok sevmemiştim çilek kokusu yapay gelmişti bana.

    YanıtlaSil
  9. ambalajı dikkatimi çekti desem ayıp olurmu farklı geldi bana

    YanıtlaSil
  10. Denemedim Esra'cığım ama çok ciciler, alası gelir herkesin :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel ürünler daha denemedim:) paylaşım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Monday Box Le Petit Marseillais ürününü daha önce hiç kullanmadım ama siz baya memnunsunuz sanırım kokusu da güzelmiş denenebilir teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  13. Monday Box they are very beautiful, use them on pleasant and healthy days.😊

    YanıtlaSil
  14. nedense hacı şakir geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
  15. Selamlar blogunuzu takipteyim sizlerde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  16. Bu şekilde kutu olarak satışı var mı yoksa size özel mi geldi Esra Hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde kutu için tanıtım ürünleri olarak bana geldi, sanırım satışı yoktur, ama kutu hariç digerlerini birçok marketten satın alabilirsiniz :)

      Sil
    2. Kutu olmazsa olmaz. :) Teşekkürler bilgilendirme için. :)

      Sil
  17. iyi geceleer. iyisin dı maaa :)

    YanıtlaSil
  18. blogunuzu çok beğendim teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  19. Le petit marseillais ürünleri hem cici tasarımları hem de kaliteleriyle favorilerim arasında.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM