Avon Celia Sırt Çantası



Avon Celia


Sırt çantası kullanmayı sever misiniz, kahverengi deri postacı çantası kadar bu tarzı da çok pratik buluyorum, ellerim doluyken çantam sırtımda rahat oluyor. Avon Celia sırt çantasını, ideal boyutları ve kaliteli malzemesi ile çok beğendim. 





Avon Celia

Suni deri, açık kahverengi bir sırt çantası olan Avon Celia 31x36x13 cm ölçülerinde, büyüklüğü günlük kullanım için ideal. Fermuarla açılıp kapanıyor, fermuarının iki tane başı var, sağ ya da sola doğru kullanabiliyorsunuz. 

Avon Celia



Avon Celia

Avon Celia çantanın fermuarını yakından üstte görebilirsiniz, metal fermuar çok kaliteli, rahat kullanılıyor.


Avon Celia

Avon Celia çantanın ön tarafından manyetik çıtçıtla kapanan bir bölüm var. Açmak için tutulan üst kısmında gold renkte metal bir detay çantaya hem şıklık katmış hem de bu kısmın yıpranmasını önlüyor. 


Avon Celia

Avon Celia çantanın ön bölümünün açıldıktan sonra iç kısmındaki manyetik çıtçıtı üstteki görselde görebilirsiniz. 


Avon Celia

Ön bölüme sık kullandığınız eşyalarınızı koyarak kolayca ulaşabilirsiniz.


Avon Celia

Avon Celia sırt çantasının içi oldukça geniş, süet benzeri kahverengi bir materyalle kaplanmış, kumaş bir astarı yok. Sırt çantası kadın için günlük hayatında yanında taşıyacağı hemen her şeyi alabilecek büyüklükte bir iç hacmi var. kahverengi çanta kombinleri için güzel bir parça.


Avon Celia

Avon Celia çantanın arkadan görünüşü de bu şekilde, üst tarafta küçük bir askı var, bu askıdan tutarak da kullanabilirsiniz. Sırta takmak için kullanılan askılar da kaliteli ve yeterli uzunlukta. Sırta takılan askıların alt kısımlarındaki tokalarla askının boyu kolaylıkla kısaltılıp uzatılabiliyor. 


Avon Celia

Siz Avon ürünlerinden hangilerini kullanıyorsunuz.

Avon çantalarından hangilerini beğeniyorsunuz çanta denemeleri için Avon kataloglarını inceleyebilirsiniz. 

Avon ürünlerinden satın almak ya da Avon temsilcisi olmak isterseniz avon üyelik için bana ulaşabilirsiniz.

21 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Evet canım birçok renkle uyum saglayacak bir renk :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Ben Avon'un Cherish parfümünü kullanıyorum. Çanta da güzelmiş, fiyat bilgisi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon Cherish parfümü denemedim, merak ettigim bir koku, çantanın fiyatı 79.99 TL 8 Mayısa kadar :)

      Sil
  4. avonculara sorayım kaç liraymış. duş jeli ve şampuanlarını seviyooom. bi de seni görmek güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 Mayısa kadar 79.99 TL, Avon ürünleri çok güzeldir, seni de görmek çok güzel Deep :)

      Sil
  5. Rengi de modeli de çok güzelmiş. Özellikle iç astarını çok sevdim. Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim bu çantayı, iç astarının dokusu da çok hoş gerçekten, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. yazın kullanırım diye düşündüm bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yazın sırt çantası kullanmak rahat oluyor :)

      Sil
  7. Rahat ve şık güzel bir çanta.. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. Çok şık duruyor beğendim.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir çanta ama kahverengini pek kullanmıyorum. :) Alacaklar şimdiden güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevk meselesi :) sizin sevdiğiniz renkte bir çanta Avon'da mutlaka bulunur

      Sil
  10. Avonun çantası çok şık duruyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM