Denebunu Mart Ayı Kutusu

Denebunu Mart Ayı Kutusu

Denebunu Mart Ayı Kutusu birkaç gün önce geldi. Kutunun içindeki tam boy ve deneme boyu ndaki ürünler denenmek için sıraya girdiler.

denebunu özel yani kişiye özel hediye deneme ürünlerinin bulunduğu, denebunu.com sitesine üye olan kişilere gönderilen hediye kutusu . Her üyeye her ay çıkmayabiliyor, o ayki ürünler üyenin kişisel bilgiler ine uygunsa, üye de kutu hazırlandığında siteye girip kutu talep ederse sitedeki kayıtlı adrese ücretsiz olarak gönderiliyor, kişisel bilgi formülü siteye üye olduktan sonra detaylı şekilde kaydedin.




Bana özel Denebunu Mart Ayı Kutusu nun içindekiler de şu ürünlerden oluşuyor.


Simple markasına ait 1 adet micellar basit yüz temizleme mendili , 3 ml nemlendirici yüz temizleme jeli öneri ve 10 TL indirim kodu

Nestle tam tahıllı bar lardan Corn Flakes Mısır gevreği tam tahıllı barnestle nesfit kırmızı meyveli tam tahıllı barBallı Cheerios tam tahıllı bar

Elidor 10 ml serum bakim kremi , elidor reklamı nı izlemiş ve merak etmiştim


Uni Baby 75 ml sensitive çamaşır deterjanı önerisi ve % 15 indirim kodu, çamaşır deterjanı markaları arasında bebekler için deterjan lardan biri


Evdekibakıcım ekşi posta ilan servisi nde geçerli 50 TL indirim kodu
Kahve Dünyası menü mobil uygulamasında geçerli ikinci kahve hediyesi

Siz deneme ürün gönderen firmalar dan hangilerine üyesiniz. 

12 Yorumlar

  1. Bana hala ulaşmadı desem nisan bitecek :)

    YanıtlaSil
  2. Ya şahaneymiş kutu :) Nestle Nesfit benim favorim. Gerçekten çok güzel atıştırmalık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet minik minik de olsa mutlu ediyor bu tarz kutular :)

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bana aylardır gelmiyor bişey pes ettim artık :D Güle güle kullan canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belli olmuyor, o ay olan ürünlere bağlı :)

      Sil
  5. cornflakes sicak sütle her sabah yerim neredeyse :) o nesfitleri çok seviyoooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun bu barlar da onların toplu hali :)

      Sil
  6. Bana bir kere geldi ondan sonra her hangi bir bilgilendirme gelmedi sanırım yorumlarımı beğenmediler siz hayırlı olsun teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutu için başvuru başlayınca mail geliyor bana, erken görürsem bana da uygunsa adresime gönderiliyor.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM