Celenes Thermal Deo Roll-On



Celenes Thermal Deo Roll-On

Günlük hayatımda olmazsa olmaz bakım ürünlerinden biri deodorantlardır. Hemen hemen her çeşit deodorantı kullanırım ama favorim roll-on deodorantlar. deodorant markaları arasında son kullandığım ise Celenes Thermal Deo Roll-On oldu.





Daha önce Celenes markasının birkaç ürününü daha kullanıp memnun kalmıştım. Marka İsveç'in termal suları ve doğal içerikleriyle tanınıyor. Kokusuz bir ürün. 

Herkes tarafından çok beğenilen, alüminyum tuzu içermeyen mineral deodorant roll-on Celenes Thermal Deo Roll-On mineral yağ, alkol ve paraben içermez bu yüzden ilgimi çekmişti. Son yıllarda temiz içerikli ürünler kendine önem veren, kullandıklarına dikkat eden kişilerin tercihi olmaya başladı. Peki mineral yağ ne demek 

bir mineral kaynağından, özellikle petrolün damıtılmasından elde edilen, yüksek alkanların çeşitli renksiz, kokusuz, hafif karışımlarından biri 

Celenes Thermal Deo Roll-On



Celenes Thermal Deo Roll-On 75 ml'lik sert plastik ambalajlı, çevirmeli kapaklı bir ürün, üst kısmındaki dönen ve içindeki sıvıyı dışarı veren minik topçuk nedeniyle roll-on deodorant olmuş.


İçeriğindeki arbutin adlı madde ile koltuk altı kararmaları nı önleyerek beyazlatıcı etkisi olan Celenes Thermal Deo Roll-On, Türkiye'de ilk olarak ter bezlerini tıkamadan terde koku oluşumunu engelliyor, gözenekleri tıkamıyor, bakteri oluşumunu engelliyor. Böylece koltuk altı kararmaları için ne yapılır diye düşünmenize gerek kalmıyor. Temiz koltuk altınıza istediğiniz sıklıkla uygulayabiliyorsunuz, koltuk altı terlemesi sorunu kayboluyor.


Celenes Thermal Deo Roll-On

Ürünün gözünüzle teması olursa gözünüzü bol su ile yıkamanız gerekiyor. 

Çocukların ulaşamayacağı bir yerde ve oda sıcaklığı nda saklamalısınız. 

Siz Celenes markasının hangi ürünlerini denediniz yorumlarınızı bekliyorum.

Celenes yaşlanma karşıtı el bakım kremi yazımı okumak için tık



Celenes Misel Temizleme Suyu yazımı okumak için tık





13 Yorumlar

  1. Markanın bir kaç ürünü bende de var.Güzel bir marka

    YanıtlaSil
  2. Celenes markası ürünlerini Türkiye' ye geldiği günden beri severek kullanıyorum. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Celenes'in denediğim ürünlerinden çok memnunum :)

      Sil
  3. roll on ları çok severim bakayım buna da tişkir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de roll on seviyorum, mutlaka begenirsin :)

      Sil
  4. Cerenes ürünlerini hiç deneme fırsatım olmadı. Ama deodorantı elimdekiler bitince almayı düşünüyorum
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Celenes ürünlerini mutlaka denemelisin, hepsi çok kaliteli :)

      Sil
  5. güzele benziyor paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizin sitenize ugradım yorum yapacak yeri bulamadım

      Sil
  6. Yorum bölümünü kaldırdım. bu arada bloge temanız çok iyi, iyi seçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece ziyaret ediyorum o halde, blog temam bir arkadaşımın hediyesi ben de çok seviyorum, teşekkürler :)

      Sil
  7. Celenes roll on hiç denemedim ama doğal içerik dedin aklıma kazındı deodorant seçimi çok önemli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM