Ogx Biotin Collagen Şampuan

Ogx Biotin Collagen Şampuan

Dolgun saçlar için ne yapılmalı merak ediyor musunuz ? Ben Ogx Biotin Collagen dolgun saçlar için şampuan la dolgun saçları kolaylıkla elde ediyorum. Duşta saçlarımı iki kez şampuanladıktan sonra durularken bile saçlarımın daha dolgun olduğunu hissediyorum. 




385 ml'lik sert plastikten, çıtçıtlı kapaklı bir şişeye sahip olan dolgunlaştırıcı etkili Ogx Biotin Collagen şampuan , çok güzel kokuyor, içinde küçücük partiküller hissediliyor. Markanın şişeleri de çevre dostu.


Ogx Biotin Collagen Şampuan

Ürün şişeden kolaylıkla akıyor, benim saçımda ikinci şampuanlamada tam anlamıyla köpürüyor. Ardından saçıma uygun bakım kremini uygulayıp duruluyorum.
 

Ogx Biotin Collagen şampuan sülfat içermiyor. Sülfat şampuanın köpürmesini sağlayan madde, yani üstte yazdığım ikinci şampuanlamada köpürmesi bu yüzden, ilk şampuanlamada fazla köpürme görmedim. Sülfat SLS olarak da anılıyor yani Sodyum Lauryl Sülfat.

Şampuanın köpürmemesi temizlemediği anlamına gelmiyor. Saçlar nazikçe temizleniyor, doğal yapısı korunuyor. Saçlar arınırken saç telleri kırılıp kurumuyor.

Sülfatsız şampuanları hassas saç derisi olan ve bakımsız yani yıpranmış, kuru, boyalı saçlara sahip kişiler kullanmalı. Sülfatsız şampuanlar boyanın rengini, saçların tellerini korur, yıpranan saçları onarır ve temizler. 


Ogx Biotin Collagen şampuan içerik

Gözle temasından kaçınmak gerekiyor, temas halinde gözünüzü bol su ile yıkamalısınız.

Çocukların ulaşamayacağı yerde saklanmalı.

Siz marka ile tanıştınız mı? Hangi ürünlerini kullandınız? 

Yorumlarınızı bekliyorum.

15 Yorumlar

  1. Güzel bir marka gibi daha önce kullanmadım, şişesinin çevre dostu olmasıda hoşuma gitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın çevre dostu ambalajları tercih etmek lazım :)

      Sil
  2. bilmiyom hoş gözüküyo bakayım bi :) ilk paragrafın reklam metni gibi olmuş hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım sana uyacak mı, yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  3. Ben hem şampuanını hem de saç kremini kullandım bu serinin. Çok da severek kullanıyordum. Genelde markanın ürünleri iyi

    YanıtlaSil
  4. Şu an bende bunu deniyorum ve bir kaç hafta içinde bende yazacağım. Daha önce Ogx O2 serisini kullandım. ki hala kullanıyorum. O seri de favorim :) Çok seviyorum bu markayı ben

    YanıtlaSil
  5. Ogx Biotin Collagen Şampuanın Esra hanım fiyat ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü ben satmıyorum, bana denemem için gönderildi, ama fiyatının 40 TL civarında oldugunu biliyorum

      Sil
  6. Merak ettiğim bir ürün teşekkürler bilgiler için :)

    YanıtlaSil
  7. Ogx biotin şampuanı hiç denemedim canım çok güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle fiyat 40 tl değil 70-75 civarıdır ürünü yeni aldım ama daha kullanmadım yinede iyi anlattınız teşekkürler 😍👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, ben yazıyı yazdığım zaman fiyatı o kadardı zam gelmiş demekki :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM