DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu

Kışın ayak bakımını ihmal ediyoruz. Kalın ayakkabılar ve çorap içindeki ayaklarımızın cildi kuruyor, topuk derisinde çatlamalar oluşabiliyor. Bu problemleri ortadan kaldıran bir ürün DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu


DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu 100 ml'lik, sert plastik, çıtçıtlı kapağı şişenin alt kısmında bulunan bir ambalaja sahip. Bu özellikleriyle şişenin tutulması ve losyonun kullanılması oldukça kolay, sıkınca ürün hemen çıkıyor. 


DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonunun sarımsı bir rengi var, kokusu güzel ve hafif, içindeki doğal yağların kokuları olduğunu düşünüyorum. Losyon olduğu için koyu kıvamlı değil, sürer sürmez hemen cildim ile bütünleşiyor ve cildim tarafından emiliyor. Ayaklarımın bakımını Scholl ayak törpüsü ile yapıyorum ardından ürünü genelde gece yatmadan sürüyorum, sabah uyanınca cildimdeki nemi hissediyorum, nemlendirmesi yeterli. Tırnaklar için de uygun bir ürün.

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu ayak bakımı yaparken bakterilerin yok olmasında, sedef egzama ve mantar türü deri hastalıklarının tedavisinde yardımcı olmayı vadediyor. 

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu


DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu dermatolojik olarak test edilmiş. 
Coenzym Q10, civan perçemi, inci nanesi, çay ağacı yağı, at kestanesi, limon çiçeği, hint yağı, panthenol ve karnitin içeriyor. 

Ambalajı açtıktan sonra 6 ay kullanım süresi var. 

Türk Malı bir ürün İzmir'de üretilmiş.


17 Yorumlar

  1. Çok yönlü fayda sağlaması ürünü daha kullanışlı bir hale getirmiş. Tam da ihtiyaç duyduğum gibi
    Teşekkürler Esra cığım 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okudugun için teşekkür ederim Yıldızcıgım, kullandıgında begeneceginden eminim :)

      Sil
  2. Bütün gün bizi taşıyan ataklara iyi bakmak gerek. Faydlai ürünlere benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça faydalı, evet ayakları iyi bakmalıyız :)

      Sil
  3. Kalemine sağlık, markanın ürünlerini merak ediyorum. Açık olanlar bitince sipariş verebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Drxdion ürünleri gerçekten de çok etkili ürünler. Ben çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  5. Bu ara bu markayı sık görür oldum ve merak ediyordum yazı çok iyi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın ürünlerini her gün kullanıyorum ve çok memnunum :)

      Sil
  6. Wonderful review.
    In my country right now it's also in the rainy season. Foot care needs to be intensified to stay healthy.

    YanıtlaSil
  7. Drxdion ayak losyonunu bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  8. bunu bilmiyodum ya ne faydalı bişiymiş saool :)

    YanıtlaSil
  9. iyi geceler geçerken uğradıııım :)

    YanıtlaSil
  10. Ayak bakımı zamanı drxdion losyonu harika bir tavsiye olmuş ☺️

    YanıtlaSil
  11. Drxdion dermakozmetik ayak losyonu viks kıvamında ve kokusunda ayakları yumuşacık yapıyor çok sevdim ben.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM