Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda

Faida ProCa Propolis

Takviye edici gıdaların bünyemize faydalı olduğunu düşünenlerdenim. Bir süredir kullandığım  Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda da bu ürünlerden biri. 

Faida ProCa Propolis fiziksel aktivite, konsantrasyon ve hafızayı kolaylaştırarak fiziksel ve zihinsel performansınıza katkıda bulunmayı, histidin, arjinin, fenilalanin metiyonin, valin, prolin gibi içerdiği 20 ye yakın amino asit ile günlük ihtiyacınız olan enerjiyi sağlamayı vadediyor.

Kullanmadan önce şişeyi çalkalıyorum. Sabahları aç karına 20 damlayı bir kerede içiyorum. Bu miktarı bir bardakta üzerine su ekleyerek içebilirsiniz. 


Faida ProCa Propolis

Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda  sarımsı renkli, kendine has belirgin -bence güzel olan- hafif baharatlı gibi bir kokuda, sıvı yapıda, tadı rahatsız edici değil, -ben kolaylıkla içiyorum- tatta bir ürün.

Kahverengi cam bir şişede, cam bir damlalığa sahip, damlalığın üstündeki siyah yumuşak kısıma basarak Faida ProCa Propolis in damlaması sağlanıyor. 

Pro "savunma", polis "şehir" anlamına gelir. Propolisin içinde bulunan bal mumu, doğal bir tuğla, reçine; sağlam bir çimento, fenolik ve flavonoidler ise bir kalenin çok güçlü, eğitimli askerleri gibidir. Propolisin antibakteriyel, aktiviral, antifungal vb. özelliklerinden dolayı sağlığın korunmasında destekleyici rolü vardır.  

Faida ProCa Propolis


Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda nın içeriği ise şu şekilde; gül suyu (rosa damascena) (%68), deiyonize su (%25), propolis ekstraktı (%7) bu miktar için %25 ham propolis kullanılıyor. 

Üretiminde kesinlikle alkol kullanılmıyor. 

Tamamen doğal yollardan üretilmiş, sentetik ve zararlı kimyasal içirmiyor,  uluslararası düzeyde kalite sertifikasına sahip.

Faida ProCa Propolis yüksek oranda kafeik asit fenetil ester, galangin, kuarsetin, apigenin gibi 350 ye yakın ilaç etkin maddesi olarak kullanılan fenolik bileşikler, sekonder metabolitler içeriyor. Bu bileşikler vücudu koruyor ve metabolik dengeyi sağlıyor.

Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda  günlük alım dozu 4-10 yaş arası çocuklarda günde 10 damla, yetişkinlerde günde 20 damla suya karıştırılarak tavsiye edilmiş. Halsizlik durumunda ise 20 damlayı akşam tekrar içebilirsiniz. 

Ağız kokuları, diş plakası, diş çürümesi gibi sorunlarda 1 tatlı kaşığı ılık suya 1 çay kaşığı Faida ProCa Propolis karıştırılıp sabah akşam birkaç dakika gargara yapılıp ardından yutulabilir. 

Harici yaralarda ve cilt temizliğinde, yaralar, yanıklar ve donmalarda temiz bir peçete ya da pamuklu bir beze yeterli miktarda damlatıp sorunlu bölgenin üzerinde günde iki kez yarım saat uygulayabilirsiniz.

Kapağını açtıktan sonra buzdolabında saklanması ve 2 ay içinde tüketilmesi öneriliyor. 


Faida ProCa Propolis


Tavsiye edilen günlük porsiyonun aşılmaması gerekiyor. 

Takviye edici gıdalar normal beslenmenin yerine geçmezler. 

İlaç değildir. Hastalıkların önlenmesi ya da tedavi edilmesi için kullanılamaz. 

Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık ya da ilaç kullanımı sırasında kullanmadan önce doktorunuza danışmanız gerekiyor.

Çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklanmalı.

Arı ürünlerine alerjisi olan duyarlı ve hassas bünyelerde alerjik reaksiyona sebep olabilir doktor tavsiyesi olmadan kullanılmamalıdır.

Faida ProCa Propolis Takviye Edici Gıda  Türk Malı bir ürün, Ankara'da üretiliyor. 




9 Yorumlar

  1. Oh very interesting product!

    YanıtlaSil
  2. Oh very nice serum darling
    xx

    YanıtlaSil
  3. Faida Proca Propolis takviye edici gıdayı hiç denemedim ama denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. propolisli bişiler alıyom ama bu damlaymış bakarıım :)

    YanıtlaSil
  5. Ogansianın propolisini kullandım pek işe yaramadı

    YanıtlaSil
  6. Faida Proca propolis e ben de bakayım. Propolisin faydalarını hep duydum ama hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
  7. Bende şu sıralar takviye gıda kullanıyorum faida proca propolis takviye edici gıda güzele benziyor elimdeki bitince alayım.

    YanıtlaSil
  8. Propolisin faydalarını oldukça sık duymama rağmen bir türlü alıp deneyemedim. Faida Proca propolis 'i listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Oh, this is a serum that has many benefits ..

    Good information, Esra 👌

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM