New Well Makyaj Malzemeleri



New Well Makyaj Malzemeleri

New Well makyaj malzemeleri, kaliteleri, şık ambalajları ve uygun fiyatlarıyla tüm kadınların hayranlığını kazanıyor, ben de kullandığım New Well makyaj malzemelerinden bahsetmek istedim bu yazımda. Ürünler ile ilgili You Tube videomu da alttaki linke tıklayarak izleyebilirsiniz.





New Well Leader Girl Elinor Highlighter


New Well Highlighter

New Well Leader Girl Elinor highlighter çok şirin tasarımlı bir ambalaja ve mükemmel bir pigmente sahip. 

Parmağımla dokunduğumda hiç zorlanmadan hemen rengini veriyor.
Yumuşacık bir yapısı var. 


New Well Highlighter

Ürün satılmadan önce başka kimse dokunmasın diye mükemmel şekilde paketlenmiş, kutusunun dışında alttaki görselde görülen kartondan bir koruma mevcut, ayrıca bir koruma bandı da var.


New Well Highlighter

Kutuyu açınca da yine bir koruma amaçlı şeffaf tabaka sizi karşılıyor.


New Well Highlighter

New Well Leader Girl Elinor Highlighter kutusunun arka yüzünde de ürünün içeriğini görebilirsiniz. 

12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.

New Well online satışta ürünün 2 farklı rengi daha var.



New Well Bio-Herbal Mascara 

New Well Eyeliner Pen Ultra Black


New Well Bio Herbal Mascara New Well Eyeliner Pen

New Well Bio-Herbal Mascara öncelikle içeriğindeki vitamin, protein ve değerli yağlar ile dikkat çekiyor. Red cover extract, tocopherol, argan oil, sweet almond oil, avocado oil, keratin, macadamia oil ile kirpiklerinizin bakımını da yapıyor. 

New Well Bio-Herbal Mascara ile daha kalıcı, daha hacimli, daha uzun, daha yoğun renkte ve daha belirgin kirpikleriniz oluyor. 

Yeşil siyah çok şık bir ambalajı var, ergonomisi güzel elde tutuşu rahat. 

Plastik, esnek yapıda güzel bir fırçası var, bu özellikleri kullanımı kolaylaştırıyor, siyahlığı da mükemmel. Benim kirpiklerim kısa, 2 katta güzel bir sonuç aldım. Ürünün içeriğini alttaki görselde görebilirsiniz.


New Well Bio Herbal Mascara İçerik

Eyeliner kullanmayı çok sevdiğim ve kalem eyelinerları rahat kullandığım için New Well Eyeliner Pen Ultra Black ile çok iyi anlaştım. Siyahlığı mükemmel, kalıcılığı çok iyi, kolaylıkla sürülüyor.




New Well Terracota Allık 146


New Well Terracota Allık

Terracota allıkları kullanmayı çok severim, ürün bir de bu tarzda özel renklere sahip ve birden fazla işleve sahipse bayılırım. 

New Well Terracota allık da tam bu özelliklere sahip bir ürün. İçindeki renkleri üstte görüyorsunuz mavi rengi bile barındırıyor, renkler birbirine karıştığında ve sürüldüğünde sedefli çok güzel bir renk haline geliyor.


New Well Terracota Allık

Hem allık, hem highlighter hem de bronzer olarak birçok şekilde kullanabilirsiniz. Bence her kadının makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir ürün New Well Terracota Allık.

Altın, bronz ve bakır tonlarında 4 farklı rengi daha var.


New Well Derma Liquid Lipstick 205


New Well Likit Mat Ruj

Ruj kullanmayı her kadın gibi ihmal etmiyorum, güzel bir makyajın en önemli ürünlerinden biri olduğunu düşünüyorum, likit mat rujları kullanım açısından tercih ediyorum. New Well Derma Liquid Lipstick 205 numaranın rengi tam benim zevkime uygun, çok doğal. Pembenin çok tatlı bir tonu, dudağımın rengine çok yakın.

Hemen sabitleniyor, kokusu çok hoş, süngerli sürme aparatı kolay sürüm sağlıyor.

New Well online satışında 19 farklı rengi var biri ya da birkaçının mutlaka sizin zevkinize uygun olduğunu düşünüyorum. 


New Well Derma Natural Bronzer Powder 25


New Well Bronzer

Yapısı yumuşacık, kalıcılığı mükemmel bir bronzer arıyorsanız New Well Derma Natural Bronzer Powder tam aradığınız ürün. Fondöten üzerine kullanınca kalıcılığı daha da artıyor.


New Well Bronzer

Rengi tam bir bronzer rengi, turunculuk barındırmıyor, çok hoş bir görüntüsü var. 

İçinde bir aynası mevcut olan karton kutusu çok şık ve kullanışlı. 

Siz New Well markasının hangi ürünlerini kullanıyorsunuz marka hakkındaki düşüncelerinizi yorum bölümüne bekliyorum. 



5 Yorumlar

  1. Bu kozmetik ambalaj tasarımcısının yaratıcılığına hayran kaldım. Çok güzel bir retro çizgi roman görünümü gibi yapılmış.
    Ayrıca eşsiz pişmiş toprak renkleri.

    YanıtlaSil
  2. hepsi de harika gözüküyor. Newwell makyaj malzemelerini ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Newwell mascara ve ruju çok beğendim ☺️

    YanıtlaSil
  4. ooooo hepsi süpermiş yaa saoool :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM