Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonu

 


Havanın soğumaya başlamasıyla birlikte cildim kurumaya başladı. Cildimdeki kurumayı gidermek için ihtiyaç duyduğumda iyi nemlendiren bir vücut losyonu sürmeyi ihmal etmiyorum. Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonu son günlerde favorim oldu.




Avokado yağı içeren formülüyle vücudumun nemini yenilemeye yardımcı oluyor, cildimi yumuşacık yapıyor. 


Yeni Yıla özel, Yılbaşı tasarımlı, lacivert beyaz renklerde ve üzerinde çok güzel bir resim baskısı bulunan, 750 ml'lik kocaman, pompalı plastik bir şişede sunulan Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonu beyaz renkli, koyu bir losyon kıvamında, pudramsı, çok güzel ve hafif kokulu bir ürün. Sürer sürmez mis gibi kokusu etrafa yayılıyor, anında emiliyor ardından yumuşacık kadifemsi bir cildin sahibi oluyorsunuz. Büyük boy olması nedeniyle uzun süre kullanabilirsiniz. Pompalı bir şişeye sahip oluşu ise kullanım kolaylığı sağlıyor. 


Üstteki fotoğrafta Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonunun kıvamını görebilirsiniz, koyu kıvamlı bir losyon olmasına rağmen anında emilmesi mükemmel.


Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonu ilk uygulamadan sonra cildi beslenmiş ve tazelenmiş görünümlü ve hisli bırakmaya yardım eder.  
24 saate kadar nem sağlar. 
Dermatolojik olarak test edilmiştir. 
Tüm ailenin kullanımı için uygundur. 


Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gereken Avon Care Avokado Yağı İçeren Vücut Losyonunun içeriğini üstteki görselde görebilirsiniz.

Siz  ürünü denediniz mi, kullandığınız Avon vücut losyonları hakkında yorumlarınızı merakla bekliyorum. 

Ürünü sipariş vermek isterseniz online mağazama ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.








3 Yorumlar

  1. Eskiden Avon vücut losyonlarını çok alırdım dev boyutlarıyla uzun süre beni idare ederdi. İyiki aklıma getirdin avokadı yağı içeren losyonu en kısa sürede alacağım. Ambalajıda tam benlik.

    YanıtlaSil
  2. Ben geçen ayın kataloğundan avakadolu çok amaçlı krem aldım. El, yüz ve vücut için, çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Bir dönem avon vücut kremini çok severek kullandım. Avakadolu Vücut kremini merak ettim hemen denemeliyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM