Dişleri Doğal Yollarla Nasıl Beyazlatırız




Dişleri Doğal Yollarla Nasıl Beyazlatırız 




Çilek


Evde diş beyazlatma yöntemlerinin en keyiflisi çilek. 
Haftada 1 defa olgun ve büyük bir çileği, püre haline getirin. Daha sonra fırça ile dişlerinizin üzerini kaplayın. 
Çilekte bulunan asit, dişlerin renginin açılmasına yardımcı olur ve dişlerinizin her zamankinden daha fazla parlamasını sağlar. 



Karbonat   


1 çay kaşığı karbonat ve 1 tatlı kaşığı zeytinyağını karıştırın, elde edilen karışıma, yarım limon sıkarak iyice karıştırın. 
Ortaya çıkan sıvıya fırçanızı batırarak dişinizi fırçalayın. 
Bunu haftada 1 defa dişlerinize uyguladığınız zaman hem dişleriniz beyazlar, hem de ağız içerisindeki asit ve mikropların ortadan kalkmasına yardımcı olur. 




Muz 


Muzda vücudumuz için oldukça gerekli çok değerli besinler vardır. Ancak bu faydalı besinler sadece muzun içeriğinde değil, muzun kabuğunda da bulunur. Dişlerinizi doğal yönden beyazlatmak istiyorsanız, muz kabukları ile dişlerinizi ovmayı tavsiye ediyoruz. 
Muzun kabuk kısmını ezip macun yapın, bununla dişlerinizi 2-3 dakika boyunca fırçalayın. 
15-20 dakika sonra normal diş macununuz ile fırçalayın. 
Bunu haftada 3 kez uygulayıp, beyaz dişlere kavuşabilirsiniz.

9 Yorumlar

  1. aaa çilek ve muz bayılırıım oleeey dabarıım mersiii :)

    YanıtlaSil
  2. Çilek bulmak zorda muz şuan gündemde bugün 7 tl idi pazarda

    YanıtlaSil
  3. Güzel tüyolar. Denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  4. Çilek mevsimi bittiğine göre karbonat, limon bana daha kolay geldi. :)

    YanıtlaSil
  5. Çilek ve muz keyifli.. cilegi duymuştum, muzu simdi ogrendim:)

    YanıtlaSil
  6. eskiden karbonat kullanırdım ama diş hekimi arkadaşım uyardı mineyi çizersin çilek ve muzu dene dediğinden beri genellikle çilek ile yapıyorum beyazlatma işini.

    YanıtlaSil
  7. Ben bazen karbonatla dişlerimi beyazlatıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Dişlerini beyazlatmak isteyenlere harika öneriler bunlar. Muz kabuğunu hemen deneyeceğim sonucu merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM