Avon Anew Dual Defence Bakım Losyonu

 

Avon Anew Dual Defence Bakım Losyonu

Cilt bakımında yeni ürünler denemek çok keyifli, bir de yeni denediğim ürün sevdiğim bir markaya aitse gözüm kapalı kullanmaya başlıyorum. Avon'un yeni çıkan ürünlerinden Anew Dual Defence Bakım Losyonunu bir süredir kullanıyorum.



Avon Anew Dual Defence Bakım Losyonu


"Pürüzsüz ve genç görünen bir cilt için mikrobiyom dengesi kontrol altında" sloganıyla tanıtılan Avon Anew Dual Defence bakım losyonu, yağlı ve hassas ciltler için öneriliyor. Sivilce ve akne izleri, eşit olmayan cilt tonu ve cilt dokusu görünümünü düzgünleştirmeyi vadediyor. Ürün, cilt yüzeyindeki mikrobiyom yani cildimizde yaşayan mikroorganizmaların dengesini düzenleyerek daha genç ve pürüzsüz görünen bir cilde sahip olmamıza yardımcı oluyor. 

Klinik ve dermatolojik olarak test edilen ürün, Biotics Komplex ve Salisilik Asit içeriyor. 

Ben ürünü birkaç haftadır kullanıyorum, cildim karma yanaklarım kuruya yakın normal, T bölgem yağlı. Ürün yağlı ve hassas ciltler için önerildiği için benim cildime uydu. Kırklı yaşlardayım, henüz kırışıklığım yok hafif hafif yer çekiminin azizliğine uğramaya başlıyorum. Cildimde leke, renk eşitsizliği olmadığı için bu konuda yorumum yok ama genel anlamda sorun yaşamadım, cilt dokumun bakımı için güzel sonuç aldım. Ürünü günde bir kez sabahları temizlediğim cildime kullanıyorum, kokusuz, losyon kıvamında sürer sürmez emiliyor. Bir süre bekleyip ardından nemlendiricimi sürüyorum. Avon Anew Dual Defence Bakım Losyonunu beğendim, siz ürünü kullandınız mı yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler.


4 Yorumlar

  1. Epeydir yoktun sanki Esracığım. Avon'un ürünleri genellikle kaliteli oluyor, beğeniliyor. Teşekkürler tavsiye için. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. benim sivilcelerime gayet iyi geldi..

    YanıtlaSil
  3. Cilt yapımdan dolayı ben de salisilik asit içerikli ürünleri almaya özen gösteriyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM