Avon Imari Rouge EDT

 

Avon Imari Rouge EDT

Avon parfümlerini ne kadar beğendiğimi biliyorsunuz, hepsi birbirinden güzel kokulara sahip, ben de seçmekte zorlanıyorum, hepsini günün farklı saatlerinde kullanarak hiçbirinden mahrum kalmıyorum.




Avon Eylül 2021 katalogunda satışa sunulan Avon Imari Rouge EDT Imarı ailesinin yeni üyesi, diğerleri Imari EDT ve Imari Fantasy EDT.

 

Avon Imari Rouge EDT

"Her İstediğini Elde Etmek İsteyenler İçin" sloganıyla tanıtılan Avon Imari Rouge EDT, kırmızı gül, elma ve paçuli notalarıyla tam içinde bulunduğumuz sonbahar mevsimine uygun bir koku. 

İçeriğindekileri tek tek hissedemediğim parfümün kokusu bana daha çok paçuli ağırlıkta diye düşündürüyor, paçuli nane ailesinden bir bitki, kırmızı gül ya da elmayı tek başına hissedemiyorum, üç bitkinin mükemmel uyumunun bir araya gelişiyle baş döndürücü bir koku ortaya çıkmış. Kalıcılığı orta düzeyde, ben gün içinde çok kez parfüm tazelediğim için benim için sorun yok, severek kullanıyorum, durdukça koku daha güzelleşiyor, fiyatı da oldukça uygun. 

Sizin Avon parfümleri arasında favorileriniz hangileri yorumlarınızı bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.


1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM