Avon Rare Flowers Solar Narcissus EDP

 

Avon Rare Flowers Solar Narcissus EDP

Biliyorsunuz her ay Avon kataloglarında yeni ürünler bizlerin beğenisine sunuluyor, Eylül katalogunda yeni çıkan ürünlerden biri muhteşem kokusuyla Avon Rare Flowers Solar Narcissus EDP oldu.



Öncelikle çiçeksi kokulardan hoşlananların bayılacağı bir parfüm olan Avon Rare Flowers Solar Narcissus EDP bence herkesin favorisi olacak. 

İlk göze çarpan dış görüntüsü olduğu için şişesinden bahsetmek istiyorum. Gold renk ağırlıkta olan 50 ml'lik, tasarımı çok özel bir şişeye sahip, kapağı bir kadın şapkasını andıran ortadan açık şekliyle sprey bölümünü açıkta bırakıyor.  

Nergis, menekşe yaprakları ve misk notaları içeriğiyle ışıltılı, çekici ve görkemli bir parfüm.

EDP olduğu için diğer çeşitlere göre de oldukça kalıcı. "Nergisin Çekiciliği ile Göz Kamaştır" sloganı bu kalıcı parfüm için çok uygun olmuş. 

Avon Rare Flowers Solar Narcissus EDP

Şimdi bu yazıyı yazarken bileğime, bu harika kokuyu tekrar duymak için sıktığımda yeniden hayran kaldım, bileğimi sürekli kokluyorum, favori parfümlerimden biri olarak çekmecemde baş köşede yerini aldı.  

Avon Türkiye'ye beni bu harika koku ile tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum.  






1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM