Ozonlabs Aloe Vera Şampuan

 

Ozonlabs Aloe Vera Şampuan

Ozonlabs markasını ne kadar beğendiğimi ve kullandığım ürünlerini de sizlerle paylaştığımı biliyorsunuz. İşte yine kullandığım ve sonuçlarından memnun kaldığım bir ürünü Ozonlabs Aloe Vera Şampuan.



Sorunlu bir saç derim olduğu için her şampuanla anlaşamıyorum hemen kaşıntılar başlıyor. Anlaştığım şampuanı bulunca da kullanmaya devam ediyorum Ozonlabs Aloe Vera Şampuandan da çok memnun kaldım. Saç derim çok kuru kaşınmaya meyilli, saçlarım boyalı, kuru sayılır bu yüzden de yıpranıyor. Bu şampuan mükemmel içeriği ile saçlarımı ve saç derimi  nemlendirdi. 

Ozonlabs Aloe Vera şampuanın içeriğinde Aloe Vera, E vitamini ve lesitin var. Lesitin vücuttaki tüm canlı hücrelerin gereksinimi olan bir yağ çeşidi. Bu mükemmel içerik ile ürün yıpranmış ve kuru saçları nemlendiriyor. 

E vitamini, saç derisini besliyor, saç derisindeki yağ bezlerinin çıkardığı salgıyı dengeleyerek nemlendiriyor, yumuşatıyor. 

Nem deposu olarak bilinen Aloe Vera bitkisinin içindeki vitaminlerle saçları kökünden ucuna kadar nemlendiriyor, besliyor ve onarıyor. 

Lesitin ise ciltteki nemin korunmasına ve çevresel etkilerin cilde zararının azaltılmasına yardım ediyor.

Ozonlabs Aloe Vera Şampuan

Temiz içerikli ürünler her zaman tercihim Ozonlabs Aloe Vera Şampuanda SLS, SLES (Sülfat), paraben, parfüm, alkol, silikon bulunmuyor. 


Ozonlabs Aloe Vera Şampuan

Islattığım saçlarıma ve saç derime Ozonlabs Aloe Vera şampuanı masaj yaparak uyguluyorum. Şişesinden kolayca akan bir şampuan, SLES içermediği için fazla köpürmüyor, kolayca durulanıyor. Hafif ve kendine has, doğal bir kokusu var. İki şampuan yapmak benim için yeterli, saçlarım boyalı, zor taranıyor ve gür saç kremi ihtiyacı hissediyorum ve kullanıyorum.

 

Ozonlabs Aloe Vera Şampuan

Şampuan 250 ml'lık plastik bir şişede, şişe tasarımı güzel ve sade, içindeki şampuan görünüyor. Kapağının üzerine bastırınca akış yeri ortaya çıkıyor bu da banyoda kullanım kolaylığı sağlıyor. 


Ürünü denemek isterseniz buradan satın alabilirsiniz.  

Ozonlabs Sepia Serum yazım için tık


Ozonlabs Ozonlava Maske yazım için tık


Ozonlabs Muhteşem Paket yazım için tık


2 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM