Nivea Q10 Plus Kırışık Karşıtı Gündüz Bakım Kremi

Nivea Q10 Plus Bakım Kremi

Beğenerek kullandığım, dibini gördüğüm, son nemlendirici gündüz bakım kremim, Nivea Q10 Plus kırışık karşıtı gündüz bakım kremi SPF 15.Sabahları yüzümü ve boynumu temizleyip tonikledikten sonra, serum ve arkasından kremimi sürüyorum. Göz çevresine sürülmemesi gerekiyor. Oraya göz çevresi için uygun kremimi uyguluyorum.T bölgem yağlı yanaklarım kuruya yakın, nemlendirmesinden memnun kaldım. Günboyu yeterli nem sağlıyor. Üzerine BB krem sürerek de kullanabiliyorum. 


Nivea Q10 Plus

Belli belirsiz sarı renk barındıran, hafif ve hoş kokulu, krem kıvamında, kolayca sürülen ve çabucak emilen bir ürün. Sürdükten sonra kokusu bir süre kalıyor, ben kokusunu çok beğeniyorum. 


Nivea Q10 Plus Bakım Kremi

Nivea Q10 Plus Kırışık Karşıtı Gündüz Bakım Kremi 50 ml lik kalın plastik, çevirmeli kapaklı kullanışı kolay bir kavanozda. Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. 

Kırışıkları gözle görülür derecede azaltmayı, yeni çizgi ve kırışıkların oluşumunu önlemeye yardımcı olmayı vadediyor. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, yüzümde belirli kırışıklığım yok ama yeni çıkacakları geciktirdiğini düşünüyorum. Koenzim Q10 ve kreatin içeriyor. Koenzim Q10 güçlü antioksidan etki ve serbest radikallerin cilt üzerinde görülen etkilerini azaltmaya yardımcı bir molekül. Kreatin ise, cildin kendini koruma mekanizmasını destekliyor. Yaş ilerledikçe ciltteki koenzim q10 ve kreatin seviyeleri azaldığından cilt daha az enerji üretiyor ve sonucunda kırışıklık ve diğer yaşlanma belirtileri ortaya çıkıyor. SPF 15 güneş koruma faktörü ve UVA koruması ile cildi güneş ışığının etkilerinden kaynaklanan kırışık oluşumuna karşı da koruyor. Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış. Hassas ciltler için uygun. AB de üretilmiştir yazıyor kutu üzerinde.

54 Yorumlar

  1. Nivea nin ürünlerini bende severek kullaniyorum birkaç haftadır 😊 Güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, şu an diğer ürünlerim de Nivea ben de seviyorum :)

      Sil
  2. Guzel bir urun bir aralar kullanmistim

    YanıtlaSil
  3. Aynı seriyi ait vücut losyonunu kullanmıştım ancak yüz kremini denemedim.Güle güle kullanın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de vücut losyonunu kullanmadım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Nivea nin farklı bir gündüz kremini kullanmıştım. Memnun kalmıştım. Sonra farklı olsun diye marka degistirdim.Bir sonraki alışverişinde değerlendirebilirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Q10 ' serisinin diğer ürünleride harikadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, serum ve göz çevresi kremini de beğenerek kullanıyorum :)

      Sil
  6. Güz yaprakları arasında, renkli sayfada güzelliklerle buluşmak keyifli doğrusu. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Nivea'nın ürünlerini ben de severek tüketiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Yaş 30 olunca bende bir süredir q10 li kremler kullanıyorum buna bakayım indirim zamanı 😊

    YanıtlaSil
  9. Niveanın urunlerı gercekten guzel kokusu da ayrıca guzel :) kaleminizi saglık 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokularını bende çok seviyorum, teşekkürler :)

      Sil
  10. Favorilerimdendi. 33-37 yaş arasında kullandım. Sonrasında bana içindeki nemi yetmedi. Şimdi lirene kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da şimdilik yetiyor o zaman, araştırmalara devam :)

      Sil
  11. Benim de bu tür ürünleri kullanmaya başlamam lazım, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. benim de severek kullandığım birçok ürünü var :)

      Sil
  13. niveayı seviyorum ama niyeyse kırışıklık önleme ürünü alırken es geçmiştim..

    YanıtlaSil
  14. Nivea'nın ürünlerini genel olarak çok seviyorum. Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Nivea ürünlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Nivea'nın kırışık karşıtı ürünlerini bir süre kullandım ama cildime iyi gelmedi.Bu markayı sadece el kremlerinde bir de deodorantta seviyorum ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullandığım her ürününden memnun kaldım, ama bir üründe kalmayı sevmiyorum, yeni ürünler denemeyi seviyorum :)

      Sil
    2. İşte her ürün her cilde iyi gelmiyor ne yazık ki.Marka seni memnun etmiş en azından :)

      Sil
    3. evet haklısın canım :)

      Sil
  17. Niveanın ürünlerini ben de severek kullananlardanım. Bu ürünü de merak ediyordum . Teşekkürler Esra hanımcım bilgiler için.😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim Meltem Hanımcım, ilginize teşekkürler :)

      Sil
  18. Nivea ürünlerini bende çok seviyorum, ama bu kremi hiç denememiştim. Kullandığım krem bitince bir şans verebilirim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Nivea ürünlerinin kiminden memnun kaldım kiminden kalmadım ama bu krem güzel gözüküyor denenebilir.:)

    YanıtlaSil
  20. Bu ürünün çok methini duydum hatta bu Q10 serisinin, indirimde denk gelirsem alabilirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Great product! Thanks for sharing! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  22. Whatsaptaki listeye göre takibe almadıklarımı takibe alıyorum.Tabi ki sizi de takibe aldım :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  23. uzun süre tüm vücuda kullanmıştım ve bende çok memnun kalmıştım ..

    YanıtlaSil
  24. Niveanın ürünleri gerçekten çok başarılı. Güle güle kullanın ☺️

    YanıtlaSil
  25. Thank for your visit! Have a lovely Day! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  26. Nivea nin bu Q10 serisi cok guzel gercekten!

    YanıtlaSil
  27. Nivea Q10 ürünleri çok etkili ve faydalı ürünler. Zamanında bir kremini denemiştim. Çok da faydasını görmüştüm. Teşekkürler bu ürünü tanıttığınız için.

    YanıtlaSil
  28. Niveanın güzel sonuç vermeyen ürünününe rastlamadım bende hiç, eminim güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  29. nivea çok severims bakıyims :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM