Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi

Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi

Neutrogena markasının ürünlerini severek kullanıyorum. Son satın aldığım ürün ise Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi. El kremleri herkesin olmazsa olmazlarından biri. Yaz mevsiminde de kış mevsiminde de bakımlı ellerin bir numaralı yardımcısı.
Ürünü Migros'tan satın aldım, malum indirimler daha önce kullanmadığımız ürünleri denememiz için bir fırsat.

Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi dermatologlarla birlikte geliştirilmiş. 24 saat farkedilir şekilde nemlenmiş ve pürüzsüz eller vadediyor. Hiyalüronik asit içeriyor, kendi ağırlığının 1000 katı kadar su tutabilen mucizevi bir molekül. Cilde nemi hapsediyor ve ihtiyaç oldukça nem dengesini sağlıyor.
Günde iki kez sürülmesi öneriliyor.


Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi

Beyaz, harika ve kalıcı, sabunsu bir kokusu olan Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi nin hafif parlak bir yapısı var. 50 ml'lik plastik, çıtçıtlı kapaklı, kolayca sıkılan bir tüpte. Tüpten sıktığımda krem kıvamında hemen çıkıyor, losyon gibi akışkan kıvamlı değil koyu kıvamlı ama çok kaygan, örneğin üstteki görselde tüpten çıktığı formda elinizi hareket ettirirince cıva gibi oradan oraya kayabiliyor, yapışıp kalmıyor.

Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremini ellerime sürdüğümde birkaç saniyede hemen emiliyor, ardından yumuşacık, pürüzsüz, kadifemsi bir cilt kalıyor. Herhangi bir yağlı ya da yapışkan his bırakmıyor, mükemmel sonuç veriyor. Nemlilik hissi oldukça uzun sürüyor. 



Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi Fransa'da üretilmiş.

Ambalaj açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.



19 Yorumlar

  1. Çalışmalar çok güzel, başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Kız devrilmesini sevdim özellikle çalışırken güzel olur bu tarz kremler

    YanıtlaSil
  3. çantamda ve iş yerinde mutlaka bulunduruyorum ben bu kremi:))

    YanıtlaSil
  4. tam benlik bir kremmiş. Ben de alayım

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim bir seriydi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Guzel bir kreme benziyor neutrogena kremlerini denemeyi istiyorum canim sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Neutrogena el kremi denildiğinde benim de aklıma gelen ilk marka oluyor. Oldukça etkili kremleri var. Özellikle kışın çok fayda sağlıyorlar. Teşekkürler bu ürünü tanıttığınız için. İhtiyaç olursa mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. ooooo çok iyiii bu markayı da çok severiim saol bu ürün içiin :)

    YanıtlaSil
  9. Neutrogina el kremini en kisa surede deneyecegim canim💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soguk havalarda el kremlerine daha çok gerek oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM