Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki

Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki

Diş ve diş eti bakımı günlük hayatımızda yaptığımız kişisel ihtiyaçlarımızın en önemlilerinden biri.  Zaman zaman sorun çıkaran, dişlere ve diş etlerine sahibim. Özellikle diş etlerimde hafif şişmeler oluşunca Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki benim kurtarıcım oluyor. 


Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki

Rocs marka diş fırçasıyla kullandığım Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki, beyaz renkli, nane tadında, 75 ml'lik bir tüpte.

Adından anlaşıldığı gibi 3 etkisi var.

İltihap ve kanamaya karşı diş eti koruması

Çürüklere karşı koruma

Uzun süreli ferah nefes

Tadı bildiğimiz naneli diş macunlarına benziyor, köpürmesi gayet güzel, fırçalama işleminden sonra ağzımdaki ferahlık uzun süre devam ediyor.

Diş etimde oluşan sorunu yaptığım ilk fırçalamadan itibaren hafifletiyor ve yok ediyor. 


Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki

Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki bitkisel içerikli bir diş macunu. Etkisi araştırmalarla kanıtlanmış. 

Formülündeki antioksidan özellikli kavak ağacı ekstresi sayesinde diş etlerinin korunmasına yardımcı olmayı ve gözle görülür etki vadediyor. 

Sodyum bikarbonat içeriği ile ağız içi asiditesini normalize ediyor ve diş eti şişkinliğini azaltıyor.

Kalsiyum ve fosfor ile diş minesini mineraller ile zenginleştiriyor.

İçeriğindeki % 6 ksilitol çürüklere karşı korumaya yardımcı oluyor, ağız içi mikroflorayı dengeliyor.


Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki

Rocs Diş Eti İçin Balsam 3'lü Etki, florür, florid, triklosan, klorheksidin, antiseptik ve sentetik renklendirici içermiyor.


Siz Rocs markasının hangi diş macunlarını denediniz ?

Diş eti sorunu yaşıyor musunuz ?


Yorum olarak yazabilirsiniz.


Instagramdaki paylaşımların için esratakim hesabımı takip ederseniz çok sevinirim. 








20 Yorumlar

  1. Denemedim Esra'cığım ama denemek isterim. İyiye benziyor. Diş çok önemli...çok teşekkürler verdiğin bilgiler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın ürünleri çok kaliteli ve güzel sonuç veriyor.

      Sil
  2. Markanın farklı bir diş macunu kullanmış ve sevmiştim bunu denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş eti problemleri için güzel sonuç veriyor.

      Sil
  3. ay böyle bişi kullanmadımdı. heey iyi bişi diyon de mi tamaam :)

    YanıtlaSil
  4. Dişlerime aman aman faydası olan bir ürün kullanmadım o yüzden R.O.C.S denenmesi gerekenler listesine alındı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çeşidi diş etlerine yönelik ama markanın birçok ürünü var :)

      Sil
  5. Diş eti bakımı çok önemli. Bu ürünü hiç duymamıştım daha önceden Mutlaka denemek lazım. Bu arada Esra Hanım, sizi son paylaşımımızda mimledik. Bilginiz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi gördüm mimi yarın cevaplarım sanıyorum :)

      Sil
  6. Rocs markasını duydum ama nedense hala denemedim. Not edeyim hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın birçok çeşit diş ürünü var :)

      Sil
  7. Rocs Diş eti İçin balsam tam benlikmiş. En yakın zamanda bulup alacağım ☺️ Çok teşekkürler önerin için Esracım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah faydasını görürsün Meltemcim :)

      Sil
  8. Rocs urunlerini cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez kullandım ve memnun kaldım canım :)

      Sil
  9. Rocs markasını henüz denemedim ama tavsiyen üzerine deneyeceğim Esracım

    YanıtlaSil
  10. Rocs markasının ürünlerini çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kez kullandım ve sevdim Lerzancım :)

      Sil
  11. Efsane ürün tavsiye ederimm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM