Nevfix Beauty Niacinamide Serum

Herkese merhaba

Türkiye'nin Dünyaya açılan kozmetik markası Nevfix Beauty Niacinamide serumu denemeye başladım. 



Kızarıklık karşıtı ürünün içeriğinde Niacinamideden başka, Propylene Glycol, Hyaluronik Asid ve Hydrolyzed Collagen var. 



Tüm cilt tipleri için günlük kullanıma uygun olan ürün dermatolojik olarak test edilmiş, sülfat içermiyor. 

Hyaluronik asit sayesinde cildin canlı ve aydınlık görünmesini sağlıyor. Ciltte bulunan lekelerin rengini açmaya destek oluyor. Cildin ihtiyacı olan nemi karşılıyor, kırışıklıkların giderilmesini sağlıyor. Kılcal damarlardan dolayı oluşan kızarıklığın azalmasına yardım ediyor. 

Akşamları yatmadan 1 saat kadar önce temizlenmiş cildime birkaç damla damlatıp hafifçe masaj yapıyorum ve emilimini sağlıyorum. 

Siz bu tarz bir serum denediniz mi yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM