Baltonik Arısütü Kremi


Yaşlanma ve kırışık karşıtı, cildi onaran, butik üretim, tüm cilt tiplerine uygun Baltonik Arısütü Kreminden bahsetmek istiyorum. 



%100 doğal olan ürünün içeriğinde balmumu, zeytinyagi ve arısütü var. 

Cildimizi derinlemesine, yoğun şekilde nemlendiriyor, kuru ciltlere bile yeterli nemi sağlıyor.

Cilt sarkması, kırışıklık gibi yaşlanma faktörlerini ortadan kaldırmaya yardım ediyor, göz çevrenizdeki kazayağı ve kırışıklıkları düzenli kullanımda azaltabiliyor. Paraben ve silikon içermiyor, vegan bir ürün, dermatolojik olarak test edilmiş. 

Koyu renkli bir kavanoza sahip, güneş görmeyen bir yerde saklanması gerekiyor. 

Akşamları yatmadan önce ince bir tabaka halinde uyguluyorum, yarım saat kadar sonra ılık su ile masaj yaparak yüzümü yıkıyorum. 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM