Procsin Nar Çekirdeği Özlü Soyulabilir Yüz Maskesi Deneyimim - Procsin Pomegranate Seed Peel-Off Facial Mask ☆☆☆☆☆


Procsin markasının nar çekirdeği özlü soyulabilir yüz maskesi ile tertemiz, pırıl pırıl bir cilde sahip olabilirsiniz. İlk kullanımımdan itibaren sonuçları gözle görülür şekildeydi. Cildin yenilenmesine, onarılmasına, canlandırılmasına yardımcı olur vaadini yerine getirdi. 



Ürünü eczaneden satın aldım. Kapak kısmı daha önce kimsenin denememesi amacıyla jelatinlenmişti. 



Kullanmadan önce tüpü çok iyi çalkalamak gerekiyor. Pembe jel ve beyaz kremsi kıvamdaki kısımların birbirine iyice karışması lazım. Karışmazsa ürün kalın olarak sürülüyor. Karışınca pembe beyaz bir görüntü oluşuyor. Çok hoş bir kokusu var. Temizlenmiş, soğuk su ile ya da buz ile nemlendirilmiş yüze parmaklarımla kolayca sürdüm. Sürünce güzel bir serinlik hissettim ve cildim rahatladı. 20 dakikada kurudu, çok kolay bir şekilde soyuldu. 



Maske çıkarıldıktan sonra cildin 1 saat ıslatılmaması gerekiyormuş. İlk 5 hafta haftada 2 gün 2 şer gün arayla, sonraki haftalarda haftada 1 kez kullanılması öneriliyor. 100 ml lik pembe plastik bir tüpte, kapak kısmı çıtlı kolay kullanım sağlıyor. 



PRS Türkiye laboratuvarlarında İstanbul'da üretilmiş. Fiyatı 80 TL civarında, indirimde yarı fiyatına iniyor.




   

20 Yorumlar

  1. Kolay soyulabilir olması kullanımını kolaylaştırıyor herhalde. Pratik bir ürünmüş gibi geldi bana. Paylaşım için teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pratik bir ürün, yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Parça parça soyulmamış bütün çıkmış gibi görünüyor, pratik gibi geldi bana da. Rastlarsam alayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet isteseydim bütün olarak bile çıkarabilirdim çok rahat soyuluyor :)

      Sil
  4. 80 tl mi çok şaşkınım şu an :-(( çok pahalı bence ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, markanın pahalı iki maskesinden biri

      Sil
    2. Tek kullanımlık ürünleri var 2 tl hemde 3lü

      Sil
  5. Procsin'in denediğim her ürününden memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ilk denediğim ürünü, çok sevdim :)

      Sil
  6. çok merak ettim ama 80 tl bana biraz fazla geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı internet sitelerinde yarı fiyatına bulunabiliyor, ama kendi sitesinde 82 TL

      Sil
  7. Çok görüyorum bunu reklamını sosyal medyada .Sen memnunsan bir denemek lazım derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel temizliyor, ben çok beğendim :)

      Sil
  8. böyle maskeleri seviyorum denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de maske seviyorum hafta 1 ya da 2 kez uyguluyorum, cildim daha iyi temizleniyor :)

      Sil
  9. Bu güzel ürün önerisi için teşekkür ederim. Aklımda olsun ihtiyacın olduğunda bu ürünü alabilirim 😘

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım. bu arada takibe aldım blogtan ben makyajlikareler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ben de seni takibe aldım, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM