Tubalife Naturel Aynısefa Krem


Bir süredir severek kullandığım Tubalife Naturel Aynısefa kreminden bahsetmek istiyorum. 
Instagramda birlikte yaptığımız bir çekiliş ile markayla tanıştım. Markaya ait cilt bakım ürünleri ve temizlik malzemeleri var ve online satın alabilirsiniz.
Tubalife Aynısefa kremi saf zeytinyağı ve aynısefa bitki ekstresi katkılı. Vücut bakımında kullanılıyor. Ellerimde, topuklarımda ve dirseklerimde kullandım. Kullanımı kolay, hemen sürülüyor, çabuk emiliyor ve yumuşacık bir cilt bırakıyor. 



Sert plastikten 50 ml lik bir kavanozda bulunan krem, çevirmeli bir kapağa sahip, kapağın altında minik bir tutma bandı bulunan kalın plastik bir iç koruyucu kapağı var. 



Kapakları kaldırdıktan sonra ulaşılan kremin kokusuna bayıldım. Mis gibi, oldukça belirgin, sarı, sert ve şeffaf görünümlü krem, parmağımla dokunduğumda rahatça elime geliyor ve uygulamak istediğim yere sürüyorum. Parmağımı sürünce diğer kremler gibi değil parmağımda sadece yağ görüntüsü oluyor. 
Ürünün Halal sertifikası var. 



Ürün bileşimi; Petrolatum, Olea Europaea Fruit Oil, Paraffinum Liquidum, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Tocopherol, Calendula Officinalis Extract, Parfüm. 



Faber Kimya tarafından Tubalife için özel olarak üretilmiş, Türk Malı bir ürün. 

Çocukların ulaşamayacağı yerlerde, 25 derecenin altındaki oda sıcaklığında ve kapağı kapalı olarak saklanması gerekiyor. Haricen kullanılıyor. Kullanmadın önce bileğinizin iç kısmında test edilmesi öneriliyor.

Satın almak isterseniz tıklayabilirsiniz

Siz de Tubalife Naturel üyesi olmak isterseniz tıklayarak üye olabilirsiniz. 

23 Yorumlar

  1. İLk kez duyuyorum Esra'cığım, zeytinyağının mucizesine inanırım, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Tubalife urunlürü muhteşem üstelik tamamen bitkisel,ayni zamanda temizlik urunleride muhteşem ve zararsiz kimyasal icermez..sağlıklı bir yaşam için TUBALİFE��
    Sevgi Yalçin
    Tubalife satış temsilcisi.

    YanıtlaSil
  3. Tubalife ürünleri muhteşem üstelik temizlik ürünlerinde kimyasal yok, sağlıklı bir yaşam için TUBALİFE ��
    Sevgi Yalçin
    Tubalife satış temsilcisi..

    YanıtlaSil
  4. Tubalife ürünleri muhteşem üstelik tamamen bitkisel temizlik ürünlerinde kimyasal yok
    SaglSağlığ için TUBALİFE ��
    Sevgi Yalçin
    Tubalife satış temsilcisi

    YanıtlaSil
  5. Tubalife ürünleri muhteşem üstelik tamamen bitkisel temizlik ürünlerinde kimyasal yok sağlıklı bir yaşam için TUBALİFE 🙂
    Sevgi Yalçin

    YanıtlaSil
  6. Cok kullaniliyor bu bitkinin ürünleri. Bu da güzel bir kremmis 😊

    YanıtlaSil
  7. Köpük el sabununu kullandım harikaydı, eminim bu da çok güzeldir :)

    YanıtlaSil
  8. Kokusunu duydum gibi👍♥️🤗

    YanıtlaSil
  9. Bu dönemde böyle Türk markalarına destek çıkmak lazım. Bende bakacağım

    YanıtlaSil
  10. Aynisefa kremi baska bir markanindi ama kirisikliklarimi cok hafifletmisti❤

    YanıtlaSil
  11. Oh very interesting product!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Şans verilebilir bir ürün, bir kenara not aldım :)

    YanıtlaSil
  13. Bu havalar için oldukça gerekli bir ürüne benziyor ..

    YanıtlaSil
  14. Unas fotos preciosas!que tengas una feliz semana!🍁🍁🍁

    YanıtlaSil
  15. Markayı ilk kez görüyorum ama aynısefa kremlerinin genel olarak başarılı olduğunu duydum. Güle güle kullan Esracım :)

    YanıtlaSil
  16. Tubalife Naturel Aynısefa kremini severek kullanıyoruz.Yerli üretim yapam firma.

    YanıtlaSil
  17. Tubalife ürünlerinin hepsi kaliteli ürünleri gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz. Ben çoğunu kullandım memnun olmadığım bir ürünü yok...

    YanıtlaSil
  18. Bende farklı bir markanın aynı sefa kremi var ama cilt emmiyor bildiğin yağ sürüyorsunuz yüzünüze kokusuna birşey diyemem ama Bi etkisini görmedim
    Tubalife ın bu ürününü denemek lazım ozaman

    YanıtlaSil
  19. Muhteşem bir urür herkesin kullanıp memnun kalacağı ve tavsiye edebileceğiniz bir ürün
    Tubalife kalitesi ile aynı sefS ve diğer Natürel ürünleri gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz

    Tubalife temsilcisi

    YanıtlaSil
  20. Tubalife ürünleri gerçekten muhteşem.
    Piyasadaki birçok ürünü kalite bakımından kenarda bırakacak nitelikte.
    Kozmetik ve temizlik alanında Tubalife naturel doğa dostu birçok temizlik ve kişisel bakım ürünleri mevcut.
    Ayrıca yeni satışa çıkacak olan Tubalife solucan solöm sıvılı kozmetik ürünlerini denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  21. Tubalife ürünleri gerçekten muhteşem.
    Piyasadaki birçok ürünü kalite bakımından kenarda bırakacak nitelikte.
    Kozmetik ve temizlik alanında Tubalife naturel doğa dostu birçok temizlik ve kişisel bakım ürünleri mevcut.
    Ayrıca yeni satışa çıkacak olan Tubalife solucan solöm sıvılı kozmetik ürünlerini denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  22. Tubalife ın tüm ürünleri muhteşem şiddetle 1 kez kullanmalarını tavsiye ediyorum bir kere kullananlar nedemek istediğimi anlayacaklar
    TEŞEKKÜRLER TUBALİFE

    YanıtlaSil
  23. Miss gibi doğal içerikli♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM