Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici Deneyimim

Yaklaşık 2 haftadır Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici kullanıyorum. Migros'ta indirime girdiğinde satın almıştım. Daha önce de kullandığım bir üründü. Şu an göz makyajımda maskaraya önem verip 3 kat mascara kullandığımdan temizlemek zor oluyordu. Bu üründen önce kullandığım başka markaya ait bir ürünün temizlemesinden çok memnun kalmamıştım, ancak bu ürün göz makyajımı oldukça güzel temizledi. Şişeyi iyice çalkaladıktan sonra pamuk üzerine sıkıyorum ve her gözümü içten dışa doğru iki kerede mükemmel temizliyorum, kirpiklerde kalıntı bırakmıyor. 







Temizleyici 125 ml lik plastik şişede, sadece kapak kısmını kullanışlı bulmadım, soldaki görselimdeki Nivea'nın toniklerindeki kapak kullanılsaymış daha rahat kullanılırmış bence. Çevirmeli kapak kullanılmış. Ama çok sorun değil tabi mühim olan iyi temizlemesi.



Hassas göz çevresi için formüle edilmiş, mavi kantaron çiçeği özlü ürün, suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı ve makyajı bile kirpikleri koruyarak mükemmel temizleme özelliğine sahip. Kontakt lens kullanıcıları için uygun bir göz makyajı temizleyici. Ciltle uyumu dermatolojik (cilt sağlığı bakımından) ve oftalmalojik (göz sağlığı bakımından) olarak onaylanmış.

 

Ürünle ilgili firmanın web sitesine gitmek isterseniz tıklayabilirsiniz.

1 Yorumlar

  1. benim severek kullandığım bi ürün oldu bu göz makyajımı tek hamlede temizliyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM