Purnem Yeşil Çaylı Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Bakım Kremi

Çok memnun kaldığım göz çevresi bakım kremimden bahsetmek istiyorum. Purnem yeşil çaylı yoğun nemlendirici göz çevresi bakım kremi.



Şimdiye kadar kullandığım göz çevresi bakım kremleri arasında en iyilerinden biri. Harika nemlendiriyor. Sabah sürdükten sonra gün boyu yeterli geliyor. 12 saate kadar nemlendirme özelliği var zaten. Alerjik hiçbir sorun yaşamadım. Daha önce kullandığım bazı ürünlerde göz çevremde minik kızarıklıklar yaşamıştım, bu ürüne bayıldım. Çok koyu olmayan güzel bir yoğunluğu var. 



Yukarı doğru dairesel hareketlerle sürüyorum. Sürdükten sonra göz çevremde hemen bir rahatlama hissediyorum. Kokusuz bir krem. Sentetik parfüm içermiyor. 15 ml lik plastik tüpte. Ve çok önemli bir özelliği Türk malı olması Zonguldak'ta üretiliyor. 


Özel nemlendiricilerle suyun ciltte tutulmasını sağlayarak derin nemlenme sağlıyor. Oluşan ilk kırışıklık çizgilerini azaltıyor, cildi ipeksi ve yumuşak yapıyor. Yüzük parmağınıza aldığınız bir parça kremi küçük dairesel hareketlerle göz çevresine bastırmadan uygulayın. Diyor tüpün üzerinde. 

Diğer yazanlarsa şöyle;

Parabenler, silikon yağlar, PEG, petrol atıkları, sentetik yağlar, hayvansal hammaddeler, alkol, hyaluronik asit (bitkisel muadilini içerir) ve sentetik parfüm içermiyor
Yeşil çay, bitkisel hyaluronik asit, saf zeytinyağı ve squalane (cildimizin sebumunda doğal olarak bulunan bu madde hücrelerin yenilenmesinde ve cildin canlı kalmasında büyük rol oynar), shea yağı (kuru cilt tedavisinde etkin bir yağ), betain sayesinde tahriş etmeden ilk kırışıklık belirtileri ile mücadele eder ve cildi aydınlatır.
Zaman içinde cildinizin toparlanıp sıkılaştığını hissedeceksiniz, göz çevresinde yağ bezecikleri de oluşturmuyor. 



Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM