HC Complex ve HC Ovex Deneyimlerim

HC ürünleri ile tanışmam facebook sayfamı açtığım zaman sevgili Asena Değerli'nin bana hediyeli bir çekiliş için sponsor olmayı kabul etmesiyle başladı. İlk çekilişimde HC firması bana uğurlu geldi, beni hediyeleriyle de sevindirdi. 

İlk olarak HC Complex'i deneme fırsatı buldum. Tam da saç rengimi açtırmıştım ve saçlarım yıpranmıştı. HC Complex bitkisel bakım kompleksi 6 farklı etkisi ile saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlayarak, saçlarımı besledi, tellerini kalınlaştırdı, dökülmesini önledi, uzamasına yardımcı oldu. Yıpranmış saçlarım kısa zamanda eski haline döndü. Temiz saçıma sürüp yaklaşık 40 dakika beklettim ve şampuanla yıkadım. 1 şişe bitti, ikinci şişeye başlıyorum.


HC Complex kimyasal hiçbir madde içermiyor. Tamamiyle doğal bir içeriğe sahip. Boya, röfle sonucu yıpranan saçlarda harika bir sonuç görülüyor. Saçlarda elektriklenme, mat ve cansız görünüm, şekil almak zorluğu sorunları kaybolup parlak ve hacimli saçlar elde ediliyor. İçeriğindeki bazı bitki özleri ve bitkisel yağlar şöyle; organik zeytinyağı, ısırgan otu, sinameki, hint yağı, çörekotu yağı, kekik, biberiye, papatya, badem yağı, susam yağı, jojoba yağı, fındık yağı, dulavratotu, buğday yağı, E vitamini, B vitamini, B1, B2, B6, B12 vitaminleri. HC Complex her saç tipinde rahatlıkla kullanılır. HC Complex kuru saça uygulanıyor, saçınızın temiz ya da kirli olması önemli değil. içeriğindeki etken maddelerin saçınıza temas edebilmesi için jöle, köpük, sprey gibi ürünlerin saçınızda bulunmaması gerekiyor. Unisex bir üründür, kadın ya da erkek rahatlıkla kullanabilir. Pompalı bir ürün, kullanımı çok kolay. 

 

HC Ovex ile ise tam bir aşk yaşıyorum diyebilirim. Saçlarımı şampuanla yıkadıktan sonra fazla suyunu hafifçe sıkarak alıyorum ürünü saç derim hariç uygulayıp 5 dakika bekletiyorum, sonra sadece su ile kısaca duruluyorum. Çok kolay taranan yumuşacık saçlara sahip oldum sayesinde, Hemen her yıkama sonrası kullanıyorum. Çok memnunum.

 Saçlarım ağırlaşmadan, kolayca şekil alıyor, elektriklenmiyor. 


Zaten gür saçlarım vardı ama bu harika ürünler sayesinde daha gürleştiğini hissediyorum. 


Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM