Freschex Atkuyruğu Özlü Hair Care Serum, Hava Almayan Saçlar İçin Saç Bakım Serumu

Dün Facebook sayfamda yeni bir kampanya başladı, 3 kişi Freschex atkuyruğu özlü hair care serum kazanacak. Detaylı bilgiyi kırmızı yazıları tıklayarak alabilirsiniz. Firma bugün bana da bir adet üründen göndermiş çok teşekkür ederim, ben de hem kampanyaya davet etmek hem de ürünü detaylıca anlatmak istedim. 



Freschex atkuyruğu özlü hair care serum, özellikle başı örtülü hanımlar için hazırlanmış hava almayan saçlar için bir saç bakım serumu. İçeriğindeki ceviz yaprağı ekstreli herbasterol complex ile saçlarınızı güçlendiriyor, besliyor ve nefes almasını sağlıyor. Ürün alkol içermiyor.


Yıkayıp kuruladığınız saç diplerinize yeterli miktarda sıkıp parmak uçlarınız ile saç diplerinize 5-10 dakika masaj yaparak kullanıyorsunuz. Ardından bir tarak yardımıyla iyice nüfuz etmesini sağlıyorsunuz. Bir süre kurumasını bekledikten sonra başınızı örtmek isterseniz örtebilirsiniz. Günlük kullanıma uygun olup, durulama gerektirmiyor. 



Ürün spreyli plastik bir şişede. Yeşil renkte, hoş bir kokusu var. 








7 Yorumlar

  1. siz kullandınız mı faydasını gördünüz mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay hanım ürün bana dün geldi deneyip yorumlarımı yazacağım sevgiler

      Sil
    2. cevapladığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. tabi, kullandıktan sonra sonuçlarını da paylaşacağım, sevgiler :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, ben de merak ettim yorumlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, en kısa zamanda yorumlarımı yazacağım, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM