Gratis Anneler Günü İndirimine Son Gün Yetiştim :)


Gratis Anneler Günü indirimini duyunca Cumartesi giderim diye plan yapmıştım ama her zaman olduğu gibi doğaçlama yaşa planlar asla işe yaramaz sözü gerçekleşti ve ben gidemedim :) Pazar günü anneme gidince teyzemin kızı ile karşılaştım, Gratis'e gidemediği söyledim onun da ihtiyaçları varmış birlikte gidelim dedi, yaşasın indirimi kaçırmayacaktım. 

İndirimler çeşitliydi % 40 % 20 gibi, bazı ürünlerde yoktu. Ben ihtiyacım olanları tercih ettim, gereksiz birşey almadım.

Head&Shoulders şampuanın bu çeşidini kullanmamıştım daha önce kullandığım çeşitlerinden çok memnunum, bu çeşidi kaşıntılı saç derisi içinmiş benim için ideal diyerek hemen aldım:) 10.90 TLSchwarzkopf'un got 2b saç spreyini ilk kez aldım  14.90 TLOrkid Yaprak 80 li paket 5.90 TLNivea Çift Fazlı göz makyaji temizleyiciden çok memnunum 9.25 TLBenri Aseton koyu renk ojeleri sorunsuz çıkarıyor 2.75 TLLe Petit Marseilias duş jelini ilk kez aldım kokusuna bayıldım şişeyi elime alıp sürekli koklayabilirim Mandalina ve Misket Limonu çeşidi 5.75 TLPalette Deluxe saç boyası kumral renk 9.90 TL



8 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM