StopEver Migraine Patch - Migren ve Baş Ağrısını Gidermeye Yardımcı Soğutucu Hidrojel Plaster


Geçtiğimiz günlerde StopEver den gelen paketten çıkan ürünlerden biri Migraine Patch yani migren ve baş ağrısını gidermeye yardımcı soğutucu hidrojel plaster oldu. Migraine Patch - Migren ve baş ağrısını gidermeye yardımcı soğutucu hidrojel plaster, baş ağrısı, yüksek ateş, burkulmada ve soğuk terapi gerektiren durumlarda rahatsızlığı gidermeyi vadediyor. 



StopEver Migraine Patch paketinden 12 cm X 5 cm boyutlarında 2 adet hidrojel plaster çıkıyor. 



Migraine Patch hidrojel plasterin yukarıdaki görselde üstte görülen pütürlü koruyucu şeffaf film kısmı, altta görülen ise ihtiyaç duyulan yüzeye yapıştırılacak kısım, beyaz, kumaş benzeri dokulu, alt kısmı mavi hidrojelden oluşuyor.Çok yoğun bir okaliptüs kokusu var.  Yeterince kalıcı bir tutunma sağlamak için kullanmadan önce cildinizin kuru ve temiz olması gerekiyor. Saç ya da tüylü yüzeye yapıştırmayın. 




StopEver Migraine Patch yapıştırıldığı yüzeyde su damlatmıyor ve kaymıyor. Hidrojel içeriğinde doğal bileşenler olduğundan yani ilaç içermediğinden ilaçlarla birlikte kullanılabiliyor. Rahatlatıcı soğuk terapi etkisi 6 saate kadar sürüyor. Ateş düşürmede ve kas ağrılarının giderilmesinde de yardımcı olarak kullanılabiliyor. CE işareti içeriyor, ürün insan, hayvan ve çevre açısından sağlıklı ve güvenli. 



StopEver Migraine Patch paketini işaretli yerlerden açtıktan sonra paketin iç kısmında aşağıda görüldüğü gibi plastik fermuar var. Böylece ürün hava almıyor. Paket açıldıktan sonra içindeki Migraine Patch hidrojel plasteri uzun süre kullanmayacaksanız hava geçirmeyen fermuarlı poşetinde, serin ve kuru bir yerde saklayın. Daha etkin soğutucu ferahlık etkisi için buzdolabında saklayabilirsiniz ama derin dondurucuda saklamayın.



StopEver Migraine Patch i çocukların ulaşamayacağı yerde saklayın. Göz ile temasından ya da yaralı ve hassas yüzeylere yapıştırmaktan kaçının. Yapıştırılan cilt yüzeyinde tahriş meydana gelirse derhal kullanımı bırakın. Haricen kullanılır. Ürün medikal değildir,ilaç içermez, tek kullanımlıktır.  



İngiliz firma tarafından Taiwan'da üretilmiş, İnter Day Kimya Plastik ve Tekstil San.Tic. A.Ş. tarafından ithal edilmiş. 










16 Yorumlar

  1. Bilgilendirici yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilgin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok sakatlarım kendimi bana lazım :)

    YanıtlaSil
  4. bana da geldi ancak migren sorunum olmadıgı ıcın suan daha kullanmadım :) yakında bende yorumlarımı paylaşırım artık :)

    YanıtlaSil
  5. Detaylı bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Que maravilla de parche! Lo tengo que probar! Feliz lunes! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  7. Bak bu tam benlikmiş...Tuttu mu tutuyor o migren var ya :)))

    YanıtlaSil
  8. Canım yazılarına yazdığım yorumları göremiyorum,sonra bir yazını okuduktan sonra acaba yorum yazmamış mıyım diye düşünüyorum.Belki de onaya geç düşüyordur tabi...Her neyse..Şu migren bantları tam bana göreymiş bu arada...Yok ksein almam lazım benim.

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü çok merak ettim ablacığım, deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
  10. Ben de temin ettim lakin henüz kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  11. Evde bulundurmak gereken bir urun . Ellerinize sağlık bilgiler için.

    YanıtlaSil
  12. Esra canım şimdi gördüm yorumlarımı sıkıntı yok demek ki .)))))

    YanıtlaSil
  13. Ben başka bir markanın kini aldım ama henüz denemedim. Umarım işe yarar.

    YanıtlaSil
  14. Acil durum kiti gibi, çantada herdaim durur ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM