Macromax Temizlik Ürünleri ile Tanıştım - Clean&Magico - Clean&Rainbow - Life&Mandalex


Macromax yeni nesil ev bakım ve temizlik ürünleri üreten bir firma. Rengarenk, kaliteli ve kullanması çok keyifli ürünleri var. 
Ben de Macromax ürünlerinin üç çeşidi ile tanıştım ve beğeniyle kullanıyorum. 
Ürünlerden ilki Macromax Clean&Magico sünger.





Bir sünger üzerindeki petek dokulu, renkli, sentetik dokuma sayesinde en zor kirleri bile kolaylıkla çıkarıyor. 
Ben bulaşık yıkarken kullanıyorum, tencereleri elde yıkamayı tercih ettiğimden özellikle tencerelerin yoğun kirlerinde bile oldukça başarılı bir sünger.
Ayrıca mutfağın diğer kısımlarında, teflon, ocak üstü, seramik gibi yüzeylerde ve banyoda da kullanılabilir. 
Hassas yüzeylerde kullanmadan önce yüzeyin bir köşesinde denenmesi ve çamaşır suyu, yumuşatıcı gibi kimyasallarla kullanılmaması konusunda uyarı yapılmış. 



İkinci ürün Macromax Clean&Rainbow rengarenk temizlik bezi. 
Paketin içinden 5 adet farklı renkte bez çıkıyor. % 30 + mikrofiber. Emiş gücü mükemmel. Islattığım bezi çok kolay ve çok iyi bir şekilde sıktım. 
35 cm x 34 cm ölçülerindeki bezleri tüm yüzeylerde kullanabilirsiniz. 
Doğal gümüş iyonları kullanılarak üretilmiş bezlerde bu yüzden mikroorganizmaların sebep olduğu kötü koku oluşumu önleniyor ve hijyenik temizlik sağlanıyor. Her kullanımdan sonra suda iyice durulanması gerekiyor. Bezler tüy ya da iz bırakmıyor, yüzeyi çizmiyor ıslakken yumuşacık. Kuru, ıslak, deterjanlı, deterjansız kulllanılabiliyor. Çamaşır suyu ve yumuşatıcı ile kullanılması uygun değil. Çamaşır makinesinde 60 derecede yıkanabiliyor. 




Son ürün çeşidi ise Macromax Life&Mandalex yeni nesil silikonlu mandallar.
Rengarenk, üzeri lale deseni ile süslenmiş mandalların yayları oldukça yumuşak ve ekstra sağlam. Sıkışan kısımları çamaşırlarda iz bırakmıyor, özel olarak tasarlanmış. 
12'li mandallar minik plastik bir sepette. 
Firmanın diğer ürünlerini de incelemek isterseniz tıklayabilirsiniz









7 Yorumlar

  1. Harika ürünler ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Magic süngeri merak ettim. Denemeli.

    YanıtlaSil
  3. mandallar renkli renkli çok şeker:-)) bizim için renkli olsun yeter zaten...

    YanıtlaSil
  4. ay şu renkli bezlerden hemen alıyim tişkir :)

    YanıtlaSil
  5. Ben 2 tane aldim birini banyoda birini mutfakta kullaniyorum uzun sure dayaniyor❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM