Ultra Compact Waterproof Make-up Cleanser

Ultra Compact Waterproof Make-up Cleanser 

Ultra Compact markasının gönderdiği kutudan çıkan ürünlerden biri Ultra Compact Waterproof Make-up cleanser yani suya dayanıklı makyaj temizleme mendiliydi.
Özel formülüyle cildi temizleyip nemlendirmeyi vadediyor. Suya dayanıklı makyajı çıkarmaya uygun. Dermatolojik olarak test edilmiş. Alkol ve paraben içermiyor.  
Geldiği günden beri kullanıyorum. Bazı markaların makyaj temizleme mendillerinin bir kısmından çok memnun kalmasam da Ultra Compact makyaj temizleme mendilini çok sevdim, cilt makyajımı ve çok ağır olmayan göz makyajımı kolaylıkla temizliyor ve kalıntı bırakmıyor. 


Ultra Compact Waterproof Make-up Cleanser 

Ürünün ideal büyüklükte bir paketi var elde kolaylıkla taşınıyor. 


Ultra Compact Waterproof Make-up Cleanser 

Paketin üzerindeki plastik kapağı açtıktan sonra içeride koruma amaçlı ince bir kapak mevcut, bu kapağı kaldırarak kullanmaya başlıyorsunuz. 



25 tane makyaj temizleme mendili bulunan paketten mendiller çekilerek kolayca çıkarılıyor. Tek elle bile hemen çıkarabiliyorsunuz.
Yumuşaklığı, ıslaklığını yeterli buldum, kokusu Ghost Orchid isimli ve güzel.
Paketi açtıktan sonra 3 ay kullanım süresi var.



28 Yorumlar

  1. Bu tur temizlik mendilleri ozellikle seyahatlerde cok pratik oluyor bu markayida gorunce alacagim💖

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir kullanımı var. Makyaj çıkarmaya üşünenler için sanki😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Ultra compact denemedim tavsiyen için teşekkür ederim Esra’cım.
    Deneyeceğim 🌸

    YanıtlaSil
  4. Waterproof rimel ve kalem zor temizleniyor. Bu tavsiyen aklimda olsun 😊

    YanıtlaSil
  5. Esracım göz çevresinde hassasiyet yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yapmadı canım, çok bastırılırsa yapar belki ama çok bastırmaya gerek görmedim:)

      Sil
  6. hiç duymamıştım nerede satılıyor ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amazonda satıldığını gördüm internette, firmaya sordum henüz cevap almadım :)

      Sil
  7. Yolculuklarda çok ideal bir kullanım 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın yolculuklarda kullanışlı oluyor :)

      Sil
  8. merak ettim ben de denemek istiyorum bu markayı :)

    YanıtlaSil
  9. hayat kurtarıyor bunlar özellikle yolculuklarda otellerde tatillerde...sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  10. Makyaj temizliğinde mendiller çok hoşuma gidiyor. Daha pratik geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek alışkın değildim ama bu ürünü sevdim :)

      Sil
  11. göz makyajını bile temizliyorsa gayet güzel

    YanıtlaSil
  12. Her yerde birnevi kurtarıcı ıslak mendiller. Kaliteli olanları almak gerek :)

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı denemedim ama bu tip ürünler çok pratik oluyor :)

    YanıtlaSil
  14. Seyahatlerde iyi bir alternatif olabilir. Değerlendirmek lazım. :)

    YanıtlaSil
  15. Markayı görmedım ama benımde almam gerek bir tane, bazen yorgun oluyorum üşenebiliyorum pratik olur bu.:0)

    YanıtlaSil
  16. Ilk defa gordum markayi urunleri inceleyeyim cnm🖒

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM