Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Düzenli ağız bakımı ve temizliği genel sağlığımız üzerinde de çok etkili. Ağız ve diş temizliğimizi yaparken organik içerikli ürünleri kullanmaya öncelik vermek bizim için daha yararlı. Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu bir süredir kullandığım, paraben, alkol, sakarin, SLS, triklosan ve yapay tatlandırıcı içermeyen, Eccocert belgeli bir markanın ürünü.
Diş taşını ve diş çürüklerini önlemeyi, dişin yeniden mineral kazanmasını, dişi ve mukoz zarını asit saldırılarından korumayı, uzun süreli ferah nefesi, Castera Verduzan termal suyu sayesinde diş etlerinin rahatlamasını ve sağlıklı olmasını sağlamayı vadediyor. Termal su bazik PH'ı 8.1.


Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Çevirmeli bir kapağa sahip, 75 ml'lik plastik ve tüpte bulunan Buccotherm Çürük Önleme Diş Macununun kapağını açınca iç kısmında bir koruma  bantı var. Bu bantı çıkararak kullanmaya başlayabilirsiniz.


Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Beyaz renkli, çok güzel bir nane kokusuna sahip, nane tadında, ferahlık veren bir yapıya sahip. 


Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Fırçalama işleminde kolaylıkla köpürüyor ve ağızda ferah ve temiz bir his ortaya çıkıyor. 
Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu yetişkinler için uygundur, 6 yaşın altındaki çocuklar için uygun değildir.
Her yemekten sonra dişlerin fırçalanması öneriliyor.


Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu

Buccotherm Çürük Önleme Diş Macunu içeriği; dikalsiyum fosfat dihidrat, gliserin, Castera-Verduzan termal akua, su, aroma, sodyum karboksimetilselüloz, kokamidoprofilbetain, sodyum benzoat, sodyum florür, stevia rebaudiana ekstraktı, sodyum hidroksit, limon özü.
Siz ağız bakımınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz.
Buccotherm ürünlerini kullandınız mı, kullandıysanız yorum bölümüne düşüncelerinizi yazar mısınız.

13 Yorumlar

  1. Özellikle, paraben ve sls gibi sağlığa zararlı maddeler içermemesi güzel.

    YanıtlaSil
  2. İlk kez duydum bu markayı ama çürük önlemesi ve kapağında koruma bandının olması çok hoşuma gitti. Neden dersen daha yeni el kremi aldım eve geldim, duştan sonra elime süreceğim açtım ki ne göreyim kullanmışlar ha insan belli olmasın diye siler silmemiş de yapış yapış kurumuş bembeyaz krem kapağın iç kısmı dahil! Nasıl iğrendim anlatamam! Telefon ettim geri götürdüm kız başka bir krem aldı açtı "A bunu da kullanmışlar!" demez mi! Meğer hep bizim millet hangi ara böyle olduysa kremleri vs. açıp kullanıyorlarmış! O yüzden koruma kapaklı şeyler almak benim için önemli ilk kullanan, ilk açan ben olmalıyım. Tiksiniyorum..diş macunlarını da düşünsene kullanıyor sonra belli olmasın diye siliyorlarsa? Her şeyi koruma kapaklı yapmalı....bu konu önemli diye bugün uzun uzun yorum yazdım başını ağrıttım:( sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu ne güzel dile getirmişsin, çok haklısın ben satın alırken her yerini inceleyip öyle alıyorum ürünleri, bir de raftaki en arkadaki ürünü alıyorum, öndekileri genelde denenmiş oluyor :)

      Sil
  3. Bu ürünü ve markayı ilk kez gördüm. Vaatleri epey dikkat çekici. Kullandıktan sonraki yorumunuzu da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çürük önleme etkisi olması güzelmiş. Duymamıştım daha önce. Denk düşünce alıp kullanırım mutlaka. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. heeey saaaaol senden iyi bir öneri geldi yineeee :)

    YanıtlaSil
  6. Denenmesi gereken bir diş macunu, kenara not alınmalı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM