Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paleti

Far paletleri bir göz makyajının vazgeçilmezlerinden. Giydiğiniz kıyafete uygun renklerde yapılan makyajla daha güzel ve hoş görüneceğinize inanıyorum. Avon Dörtlü Far Paleti Modern Glow da benim sevdiğim soft ve pırıltılı renklerden oluşuyor. Paletin içindeki dört renk de sade ve şık renkler. 




Avon Dörtlü Far Paleti videosunu izlemek için üstteki linke tıklayabilirsiniz.


Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paleti siyah sert plastik bir kutuya sahip. Ön tarafındaki kilit kısmına hafifçe basarak kapağını yukarı doğru kaldırıyorsunuz.


Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paletinin kapağının hemen altında kaliteli bir aynası var. Böylece çantanızdan çıkarıp aynasına bakarak kendinize çeki düzen verebilirsiniz.


Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paletinin bendeki çeşidi Modern Glow. Renklerini üstteki görselde pigmentasyonunu da ilk görselde görebilirsiniz. Parmağımla dokunduğumda kadife gibi yumuşacık olduğunu hissettim. Farlar hiç zorlanmadan hemen parmaklarıma sürüldü ve renklerini verdi.


Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paletinin içinde farların hemen sağında kendine ait bölümde iki ucu, iki farklı boyda süngerli küçük bir aplikatörü de mevcut, fırçanız olmadığında rahatlıkla makyajınızı tazeleyebilirsiniz.


Avon Dörtlü Far Paleti

Avon Dörtlü Far Paletinin üstteki görselde Avon katalogunda bulunan renklerini görebilirsiniz, paletlerden biri mutlaka sizin zevkinize uygundur.



Avon Dörtlü Far Paleti

5 gr'lık bir ürün olan Avon Dörtlü Far Paletinin 24 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.

Siz nasıl far paletlerinden hoşlanırsınız, hangi renkleri seversiniz yorum bölümüne cevaplarınızı bekliyorum.



5 Yorumlar

  1. Avon dörtlü far paleti renkleri çok sade ve güzel. Ben far kullanamıyorum ne yazık ki ama usta yapılmıi bir makyajda smokey eyes çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. Avonun kocaman bir paleti vardı bende çok severek de kullanıyordum bu küçük paletleride çok güzel canım.

    YanıtlaSil
  3. avon sevdin galiba seeen :)

    YanıtlaSil
  4. Avon Dörtlü Far Paletinde yer alan renkler nasıl hoş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Ambalajı seviyorum, zarif görünüyor Esra

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM