Avon Her Story EDP

Avon Her Story EDP

Avon yeni bir parfüm çıkardı, "Tüm Kadınlara İlham Veren Parfüm" sloganıyla tanıtılan ve Benim Hikayem anlamına gelen Avon Her Story EDP diğer Avon parfümleri gibi yine harika bir koku. 



Avon Her Story EDP videomu üstteki linkten izleyebilirsiniz.

Pembe biberin gücü, mor zambağın cesareti ve paçulinin karakteri bu kalıcı parfümde biraraya gelmiş.
Avon Her Story EDP ile aynı kokuya sahip 150 ml'lik tüpte bir vücut losyonu da mevcut. 

Avon Her Story EDP

Avon Her Story EDP şişesi renksiz, şeffaf cam bir şişe, kapağı sert plastik. Şişenin içindeki ince boru kırmızı oluşuyla farklı bir görünüme sahip. Markanın da kırmızı harflerle yazılması 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe çok yakın bir tarihte piyasaya çıkarılan Avon Her Story EDP nin tam bir kadın rengi olan kırmızı detayları tasarıma çok yakışmış.


Avon Her Story EDP

Avon Her Story EDP ün kapağı şişeye oldukça sıkı şekilde takılıyor, bence yanınızda taşırken kapakta düşme olmaz. Sprey pompasının üzerinde bir Avon logusu var. 

Avon Her Story EDP de mükemmel kokusu ve sade şişe tasarımıyla beğenimi kazandı.

Siz de benim gibi parfüm kullanmadan duramayanlardan mısınız? Avon'un hangi parfümlerini kullanıyorsunuz, yorum bölümünde benimle paylaşır mısınız?

9 Yorumlar

  1. avon kullanıyom aradaaa piki bu da olabiler kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yorumlarını bekliyorum kullandıgında :)

      Sil
  2. Avon parfümler ve rujlar gerçekten güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  3. Konusunu oldukça merak ediyorum gelince bakarız:) güle güle kullan canim ♡

    YanıtlaSil
  4. Parfümsüz duramam evde bile kullanırım :) Avon parfümleri de hoş kokulu oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Avon her story nasıl güzel kokan bir parfüm bayılarak kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Avonun parfümlerini severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Avonun parfümlerini öğrencilik dönemimde çok sık kullanırdım ve çok severdim. Şimdi Türkiye'den uzak kalınca uzun zamandır kullanamıyorum. Avon her story de eminim hoş kokuludur.

    YanıtlaSil
  8. In my country, Avon is also famous and quite a number of people use its products.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM