Homeopaste Diş Macunu

Homeopaste Diş Macunu

Bitki özlü ve doğal ürünleri kullanmaya önem veriyorum. Homeopaste Diş Macunu da bu ürünlerden biri. Aynısefa, karadut, propolis ve tuzda bulunan 84 çeşit doğal mineral içeren formülüyle Homeopaste Diş Macunu florür, paraben, SLS, yapay renklendirici, sakkarin gibi kimyasal maddeleri içermiyor, Homeopatik tedavi gören kişiler de düşünülerek nane ve mentol içermeyen formülü ile tedavi süreçlerini aksatmadan ağız ve diş sağlığını korumak için tasarlanmış.  

Homeopati, bir hastalığın, hastalık belirtilerini sağlam bir insanda ortaya çıkarabilecek maddelerin çok düşük dozlarda hastaya verilmesiyle tedavi edilebileceği inancına dayanan bir alternatif tıp yöntemi.



Homeopaste Diş Macunu videomu üstteki linkten izleyebilirsiniz.


Homeopaste Diş Macunu

Homeopaste Diş Macunu diş ve diş etlerini hastalıklara karşı korumayı, hassas dişlerde aşınma gibi olumsuz etkilerin önüne geçmeyi, çürüklerle savaşmayı, diş minelerini güçlendirmeyi vadediyor.

Tüm aile bireylerinin kullanımı için uygun.


75 ml'lik çevirmeli kapaklı bir tüpte bulunan Homeopaste Diş Macununun tüpü güzel bir tasarıma sahip. Rengi grimsi bir beyaz, belli belirsiz hafif ve güzel bir kokusu var, çok yoğun değil hafif akışkan, tatlımsı bir tada sahip içeriğindeki steviayı hissettim, köpürmesi yeterli, temizliği ve ferahlığından memnun kaldım. 

Nohut büyüklüğünde kullanılması tavsiye ediliyor.

Homeopaste Diş Macunu

Homeopaste Diş Macunu içindekiler; sorbitol, aqua, gliserin, calsium carbonate, hydrated silica, louryl glucoside, cellulose gum, potassium sorbate, stevia rebaudiana extract, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, propolis extract, calendula officinalis extract, morus alba bark extract.

Homeopaste Diş Macunu Türk Malı bir ürün Ankara'da üretiliyor.


8 Yorumlar

  1. Homeopaste markasını duymamıştım. Homeopatik ürünleri seviyorum çocuklara da alıyorum. Homeopaste diş macununa da bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Homeopaste markasının diş macununu henüz denemedim. Sen memnun kaldıysan bende denemek isterim

    YanıtlaSil
  3. That sounds very interesting!!

    YanıtlaSil
  4. İlk defa duydum ve Ankara'da üretilmeside ayrıca dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
  5. Bu markayı daha önce görmemiştim. Türk markası olduğunu düşünmemiştim. Denk gelirsem alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. karadut mu oleeey piki yaa ne güzel öğüt buuu :)

    YanıtlaSil
  8. Homeopaste markasının Türkiye^de üretiliyor olması ilgimi çekti. Türk malına önem veren biri olarak mutlaka denemek isterim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM