Bioxcin Biotin Şampuan



Bioxcin Biotin Şampuan

Bioxcin Biotin Şampuanı bir süredir kullanıyorum ve saçlarımda yarattığı etkiden memnunum. Bioxcin Biotin şampuan sağlıklı saç ve saç derisi için hazırlanmış günlük kullanabileceğiniz bir ürün. Tüm saç tiplerine de uygun. Saç dökülmesinin ve saç sorunlarının giderilmesini vadediyor, saçları besliyor, güçlendiriyor. 



Bioxcin Biotin Şampuan hakkındaki videomu izlemek için üstteki linki tıklayabilirsiniz.

Bioxcin Biotin Şampuan

Bioxcin Biotin Şampuan Bursa Osmangazi termal suyu kullanılarak üretiliyor. Bu termal suyun özelliği, yüksek silisyum içermesi, bu da hassas saç derisi için ideal. Sodyum, potasyum, kalsiyum ve magnezyum açısından zengin. Bu mineraller deriyi doğal bir şekilde nemlendiriyor, cildi yatıştırıp rahatlatıyor. 

Bioxcin Biotin Şampuan SLES, Paraben, Ftalat içermiyor.


Bioxcin Biotin Şampuan

Hormonal nedenler, mevsim geçişleri, stres, yetersiz beslenme, genetik yatkınlık ve saça zarar veren kimyasal maddelerden dolayı saç dökülmesi ortaya çıkıyor ve gün geçtikçe saçın dökülmesi çoğalabiliyor. Bioxcin Biotin Şampuan sadece saç dökülmesi için değil saç derinizin de sorunlarını çözen bir ürün. İçeriğindeki saç vitamini de denilen Biotin saçlarınızın sağlığını geri getirir. 


Bioxcin Biotin Şampuan

300 ml'lik sert plastik bir şişesi bulunan Bioxcin Biotin Şampuan'ın bastırarak açılan bir kapağı var, ben bu tarz kapakları kullanışlı buluyorum, banyo sırasında çevirmeyle uğraşmıyorum. 



Bioxcin Biotin Şampuan

Renksiz, şeffaf bir şampuan, çok hafif ve güzel bir kokusu var. Yapısı koyu sayılır, hemen akmıyor, aşırı köpürmüyor ya da şöyle diyebilirim, köpürüyor ama sanki diğer şampuanlara göre az gibi. Bu şampuanla ben saçımı üç kez yıkamayı tercih ediyorum, normalde iki kez yıkarım.
 

Bioxcin Biotin Şampuan'ın ortaya çıkardığı sonuçtan ben memnun kaldım. Saç derimdeki kaşıntı azaldı, saçımın kirlenmesi gecikiyor. Daha önce kuru olan saçım normal bir görünüme kavuştu. Dalgalı olan saçlarım oldukça hacimli ve iyi görünüyor, elektriklenme olmuyor.



Bioxcin Biotin Şampuan

Bioxcin Biotin Şampuan'ın içindekileri gösteren bilgileri ikinci görselde bulabilirsiniz. Alman markası olup Türkiye'de üretilmektedir. 


13 Yorumlar

  1. Ayy ben de biotinli şampuan arıyorum bakayım buna

    YanıtlaSil
  2. güzel tavsiyen için teşekkür ederim farklı bir takviyem var simdilik fakat bio yu denemek istedim.

    YanıtlaSil
  3. Yeni mi çıkmış ilk kez gördüm bunu :)

    YanıtlaSil
  4. bioxin şampuanları daha önce kullandım ama bu çeşidini denemedim merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  5. Tavsiyen için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bioxcin şampuanı bir kaç ay önce kullanmıştım son derece başarılı bir ürün gene alacağım.

    YanıtlaSil
  7. Biotin' in saçlara faydası artık herkesçe biliniyor. Bioxcin markasının da biotinli şampuanı bu anlamda etkili bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  8. Bioxcin Biotin şampuanı henüz denemedim ama Bioxcin markasına çok güveniyorum

    YanıtlaSil
  9. kullanmadım iyimiş saoool :)

    YanıtlaSil
  10. Kullandığım dönemde saç dökülmesi azalmıştı. Tekrar alabilirim bende☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dökülme yok ama saç derim çok kuruyor, kaşıntının azaldıgını hissettim :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM