Nida's Store Tayt

Nida's Store Tayt 

Evde ve spor yaparken tayt giymeyi seviyorum. İnternette tayt satın alabileceğim site araştırırken Nida's Store Tayt ile karşılaştım, sitede her zevke uygun renkte, desende ve modelde tayt var, ayrıca bikini ve mayo da satın alabilirsiniz.





Nida's Store Taytın videosunu üstteki linkten izleyebilirsiniz.


Nida's Store Tayt 

Taytın paketi üstteki şekilde, güzel bir şekilde katlanmış üzerindeki karton paket ile taytın dağılması engellenmiş. 


Nida's Store Tayt 

Nida's Store taytların paketinin üzerindeki ölçülere göre kendinize uygun taytı satın alabilirsiniz. Ben 44 beden pantolon giyiyorum, XL beden tayt çok rahat şekilde bana uydu. 

Nida's Store Taytı 30 derece sıcaklıktaki suda tersini çevirerek, elde yıkayabilirsiniz.


Nida's Store Tayt 

Nida's Store taytım, sitede normal bel, tropikal desenli olarak geçiyor. Full likralı kumaşla özel dikiş tekniği ile hazırlanmış. Kumaşı çok kaliteli, iç göstermiyor ve potluk yapmıyor. Kumaşına dokununca ele yumuşacık ve kaygan bir his veriyor. Boyu 1.65 cm boyundayım bana tam uygun geldi. Belinde iki parmak kalınlığında yassı bir lastiği var. 

Push-up yani popoyu kaldıran özelliği var. 

Sipariş verdikten sonra 1-2 gün içinde kargoya veriliyor. 

Taytımın Nida's Storedaki sayfası için tıklayabilirsiniz

11 Yorumlar

  1. popoyu kaldırıyosa o zaman iyi sıkı tayt demekkiii good, topluyo yaniii iyimiş :)

    YanıtlaSil
  2. Bahar gelmiş gibi oldu bir anda bakınca..Taytların rahatlığı başka tabi.

    YanıtlaSil
  3. Görünüşü çok güzel, anlattığınıza göre rahatta. :))

    YanıtlaSil
  4. çok da şık görünüyor nidas store tayt

    YanıtlaSil
  5. Toparlama özelliği varsa kesin alırım :)

    YanıtlaSil
  6. Nidas store taytı çok beğendim Esracım popoyu kaldırma özelliği de süpermiş :)

    YanıtlaSil
  7. Nida's store taytlarından bende aldım son derece kaliteli ürünleri var canım.

    YanıtlaSil
  8. Taytları seviyorum çok rahat, bunun deseni de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. Nidas store taytin desenine bayıldım ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM