Avon Clearskin Kömür İçeren Maske

Avon Clearskin Kömür İçeren Maske

Değişik maskeler kullanmayı çok seviyorum. Maskelerle cildimin temizlendiğini hissediyorum. Yine cildimi temizleyip yağı kiri mıknatıs gibi çeken bir maske olan Avon Clearskin Kömür İçeren Maske yi denedim, sonucundan memnun kaldım.


Avon Clearskin Kömür İçeren Maske videom.

Avon Clearskin Kömür İçeren Maske içeriğine eklenen kömür özleri ve salisilik asitle daha da güçlenerek Avon katalogunda satışa sunuldu.

Her gün, sabah akşam Avon Kömür İçeren Sabunla yüzünüzü yıkayıp haftada 2-3 kez Avon Clearskin Kömür İçeren Maskeyi yüzünüze uyguladığınızda her gözeneğinizin temizleneceğini ve maskenin gözeneklerinizden yağı ve kiri mıknatıs gibi çekeceğini vadediyor.


Avon Clearskin Kömür İçeren Maske

Avon Clearskin Kömür İçeren Maske 75 ml'lik yumuşak plastikten çıtçıtlı kapaklı bir tüpte bulunuyor. Belli belirsiz hoş bir kokusu var, o da parfüm değil de içindeki okaliptüs ve benzeri maddelerin kokusu gibi. 

Parlak siyah renkte, yumuşak yapıdaki maske kolaylıkla sürüldü, ben parmaklarımla yüzüme uyguladım. Cildim karma, T bölgem yağlıya yakın, yanaklarım normal. Yüzümü temizlemiştim, ardından kuru yüzüme uyguladım. Yaklaşık 10 dakikada kurudu. Siyah olan maske kuruduğu zaman yeşilimsi bir griye dönüştü. 

Avon Clearskin Kömür İçeren Maske


Tamamen gri olduğunda akan suyun altında yüzümü yıkadım, maske kolaylıkla temizlendi, ıslandığında elime maskenin sürdüğüm andaki kayganlığını hissettim. Kupkuru olmasına rağmen hemen temizlendi. 

Avon Clearskin Kömür İçeren Maskeyi yıkadıktan sonra cildimin tertemiz, pürüzsüz ve hafif gergin olduğunu hissettim. Maskeden sonra serum ve nemlendirici kullandığımdan gerginlik hemen geçti.


Avon Clearskin Kömür İçeren Maske

Avon Clearskin Kömür İçeren Maskenin içeriğini üstteki görselde görebilirsiniz.

Siz maske kullanmayı sever misiniz?

Avon'un hangi maskelerini tercih ediyorsunuz yorum bölümüne yazar mısınız? 


Avon ürünlerinden satın almak ya da Avon temsilcisi olmak isterseniz avon üyelik için bana ulaşabilirsiniz.

22 Yorumlar

  1. Şu maske olayını bir türlü düzene oturtturamadım Esracım. Aklıma estikçe yapıyorum hahahah bir formülü var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada en az bir kez yapmak bana çok iyi geliyor, bazen daha çok da yapabiliyorum, bence sen de haftada 1 ile başlamalısın :)

      Sil
  2. Avonun urunleri dermtolojik olarak diger urunlerden daha iyi...
    Maske urunu tanitim ve makyaj ipuclari icin editore tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon ürünlerini begenerek kullanıyorum haklısınız :)

      Sil
  3. merak ettiğim ürünlerdendi.. paylaşıma teşekkürler.. Ersağ'ın termal çamur ve altın maskelerini de tavsiye ederim denemediyseniz... bir de siyah noktalar için ürün öneriniz var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiginiz markanın hiç ürününü kullanmadım. Siyah noktalar için peeling tarzı ürünleri öneririm, bir de soyulan maskeler etkili olabiliyor :)

      Sil
  4. Bende yapıyorum erkeklerde kullanabilir sonuç mükemmel 👍

    YanıtlaSil
  5. Avon Clearskin Kömür İçeren Maske kullanmadım, ama genelde bu markanın ürünlerini seviyorum. Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon ürünleri çok başarılı bence de :)

      Sil
  6. maskeyi ve sabunu yaz sıcaklarında kullanmak için ayırdım..

    YanıtlaSil
  7. The contents of the mask nourish the skin well

    YanıtlaSil
  8. Maske severim bunu henüz deneyemedim:)

    YanıtlaSil
  9. Avonun maskelerıde yumusacık demı bende severım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maske sürerken yumuşak ama çabuk kuruyor ve sertleşiyor ama yıkarken yeniden yumuşuyor :)

      Sil
  10. Düzenli kullanmasam da maskeleri severim. Avon'un maskelerini henüz deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske yapmaktan keyif alıyorum ve cildimin daha iyi oldugunu görüyorum :)

      Sil
  11. una mascarilla de limpieza :)

    YanıtlaSil
  12. hımmm severim bunu herhalde saaol :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM