DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu

DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu

Özellikle banyo sonrası cildimde kuruma, dolayısıyla da gerginlik ve kaşıntı hissediyorum. İşte bu gibi sorunlar için önerim DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu.

200 ml'lik kalın plastik bir şişede satılan DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonunun pompalı oluşu kullanımında büyük kolaylık sağlıyor, böylece yeterli miktarda ürün kolaylıkla elinize ulaşıyor. Pompa kısmını ters yöne doğru çevirdiğinizde basış bölümü engelleniyor ve saklarken ürünün gereksiz yere akmasını önlüyorsunuz.


Banyo sonrası vücuda uygulandığında, vücudun direncini artırmayı, nemlendirmeyi, elastikiyet kaybını gidermeyi, selülitlerin yok olmasına yardım etmeyi, bölgesel yağ yakımının hızlandırılmasını, vücutta oluşan lekelerin yok olmasını, vücut ağrılarının giderilmesini vadediyor.



DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu

DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu beyaz renkli, losyon olduğu için kıvamı orta yoğunlukta ama çok akışkan değil. Pudramsı bir kokusu var, çok hafif. 
Sürdüğüm yere kolaylıkla uygulanıyor ve hemen emiliyor, ardından ferahlık ve rahatlama hissediyorum. Yumuşak kadifemsi bir cilt ortaya çıkıyor.


DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonu

Dermatolojik olarak test edilen DrXdion Yumuşatıcı Vücut Losyonunun içeriğini üstteki görselden okuyabilirsiniz. Ürün Koenzym Q10, Collagen, Hyaluronik asit, at kestanesi, aynısefa çiçeği, zeytin çiçeği, su yosunu bitkisel içeriklidir. 

DrXdion Yumuşatıcı Ayak Losyonu yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.







18 Yorumlar

  1. Banyodan sonra cilt gerçekten kuruyor hele benim gibi yaşlılarda. :(
    İyiymiş Esra'cığım tanıttığın için çok teşekkürler:)
    Ayrıca tanıtımlarında görselliğe, renk uyumuna harika önem veriyorsun, unutmadan yazmak istedim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş ile alakası yok bence Müjde Ablacıgım cilt kurumasının bu tarz bir ürün ile nemlendirmeni öneririm :) Görsellerimi beğenmene çok mutlu oldum, senin değerli çizimlerin kadar olamasa da, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Elimdeki ürünler bitince denemek istediğim çok ürün var. Bunu da aldım listeme. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, memnun kalacağınıza eminim :)

      Sil
  3. En çok çilemizi çeken ayaklarımıza iyi bakmamız gerek gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  4. bayılırım böyle ürünlereeee saoool bu da aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
  5. Vücudum çok kuru değil ama ayak için olan ürününe bakabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacaksınız diye düşünüyorum :)

      Sil
  6. Cilt kurulu bende de oluyor Esra cığım. Çok teşekkür ederim 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü denersen memnun kalacağını düşünüyorum canım :)

      Sil
  7. El kremlerine bakmayı düşünüyorum bende, önerin için teşekkür ediyorum. Drxdion içerik olarakta güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremini de bitirmek üzeriyim, çok çabuk emilmesinden memnun kaldım en çok :)

      Sil
  8. özellikle vücut losyonlarına bayılıyorum ya birde güzel kokanları :) bu güzel drxdion vücut losyonu tanıtımı için teşekkür ederiz esra hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokuları güzel olursa kullanımı daha keyifli oluyor :)

      Sil
  9. Yeni markaları incelemek ve yazılarını okumak en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, yeni markaları denemek çok keyifli, DrXdion markası da birbirinden güzel ürünleri ile beğenimi kazandı :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM