Avon Luminata Parfüm



Avon Luminata Parfüm

Avon'un yeni parfümlerinden biri olan Avon Luminata Parfüm harika kokusu ve şişe tasarımının zarifliği ile hayranlığımı kazandı. 

Pırlanta kadar değerli, ışığı herkese yetecek kadar parlak annelerimize pırlanta gibi hediye sloganlarıyla Anneler Günü için düşünülmüş çok güzel bir alternatif. Her anne parfüm hediye edilmesinden çok hoşlanır.








Avon Luminata Parfüm



Avon Luminata Parfümün içinde şakayık, vanilya ve frambuaz notaları mevcut. Çok hafif, çok tatlı, meyveli bir kokuya sahip. 

Siz de Avon Luminata Parfüm ile içinizdeki ışığı yansıtın. Avon kataloglarını inceleyerek kendinize yakışan parfümü bulabilirsiniz.


Avon ürünlerini satın almak ya da Avon temsilcisi olmak isterseniz avon üyelik için bana ulaşabilirsiniz.



15 Yorumlar

  1. Avon Luminata parfümün ambalajı çok şık. Kokusunu da çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım dış görüntüsü çok şık, kokusunu ben çok sevdim, hafif ve harika :)

      Sil
  2. vanilya ve frambuaz mıı oooo ikisini de çok severiim :)

    YanıtlaSil
  3. vanilyadan dolayı aşırı merak ettim yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Çoğu kozmetik ürünüm Oriflame. Üyeliğini aktif olarak yapan kayınvalideme ihanet edemiyorum Esracığım. Ama bir kereden bir şey olmaz değil mi😊🙃😇😍🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kayınvalideni bana yönlendirip Avon temsilcisi olmasını önermelisin Yıldızcığım ;)

      Sil
  5. Görüntüsü oldukça şık , anneler gününüz kutlu olsun, güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görüntüsünü çok beğendim ben de, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Şişenin şekli elmas kesim gibi lüks. Güzel ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sloganında pırlantadan bahsediliyor zaten :)

      Sil
  7. Avon ürünleri kalite bakımından birinci sınıf bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kullandığım tüm ürünlerinden çok memnunum :)

      Sil
  8. Avon luminata parfümü anneme verdim çok sevdi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM