Karantina Günlerinde Online Alışveriş



Online alışveriş

11 Mart'ta Covid 19 ilk kez ülkemizde görüldükten sonra daha önce yaşamadığımız, televizyondan ve internetten öğrendiğimiz pandeminin yoğun görüldüğü ülkelerde yaşanan karantina kavramı ile tanıştık.

İhtiyaçlarımızı karşılamak için evimizden çıkmayı tercih etmediğimiz için online alışverişlerde ürünler bol seçeneğiyle bir tıkla kapımıza geldi, bu da hepimiz için çok keyifli oldu. 

Sürekli online alışveriş yapanlardanım, farklı siteleri incelemeyi seviyorum. Yakınımızda bulunan mağazalarda bulamayacağımız birçok ürüne internetten hemen ulaşıyoruz. Ben hızlı ve hijyenik teslimat yapan siteleri öncelikle tercih ediyorum. 

Sipariş verdikten sonra satın aldıklarımı kendi araçlarıyla kapıma kadar getiren bir site olan Avansas.com geniş ürün yelpazesiyle farklı bir arayışa girmeden tüm ihtiyaçlarımı karşılayacağım bir site oldu. 

Avansas Hijyen Önlem Paketi


Salgın hastalıktan korunmada kişisel hijyen en önemli şart, hijyen ürünlerini ailece hiç kullanmadığımız kadar çok kullanmaya başladık. Kolonya, tek kullanımlık eldivenler, dezenfektanlar, ıslak mendiller, kullan at ürünler sürekli elimizin altında bulunan ihtiyaç maddeleri haline geldi. Avansas.com daki büyük boy Hijyen Önlem Paketi alınca içindeki ürünlerin fiyatları daha uygun hale geliyor ayrıca paketteki markalar da en güvenilir markalar. Kaliteli ürün kullanmayı asla ihmal etmiyorum.

Avansas Paspas Seti

Kendi hijyenimize önem verirken evimizin hijyenini de atlamayalım. Kullandığım temizlik malzemelerini sık sık değiştirmeye çok dikkat ediyorum. Paspas ve paspas kovasının hijyenine çok dikkat ederim. Eskiyen ürünlerimin yerine hemen yenilerini satın alarak çok şık bir paspas takımının sahibi oldum. Avansas.com da daha birçok seçenek mevcut.


Avansas Takviye Edici Gıda

Salgın hastalıktan korunurken kendimin ve sevdiklerimin yediklerine ve kullandıkları gıda takviyelerine de çok önem veriyorum. Uzmanların önerdiklerini dikkate alarak, içeriklerini incelediğim önerilen ürünleri satın alarak ailece yediğimiz gıdalara takviye Beeo propolis-arı sütü ham bal karışımını sabahları aç karına günde en az bir tatlı kaşığı olarak tüketiyoruz, şeker içermeyen ürünler her zaman öncelikli bizim evde. İçeriğindeki vitaminler, mineraller ve aminoasitlerle gün içinde çok faydalı oluyor.

Avansas Evdeki Şef Paketi

Evde karantinadayken hanımların aklında hep bugün ne pişirsem düşüncesi var. Herkes evde olunca pişirilen yiyecekler hemen tüketiliyor, böylece malzemeler de azalıyor. Uygun fiyatlı, güvenilir markalara ait bir paketi satın alarak aileme sevdiği kurabiyeleri, tatlıları hazırladım, çayın ve kahvenin yanında afiyetle yedik. Paket İstanbul'da bir günde hijyenik bir şekilde ulaştı.


Avansas Sağlıklı Atıştırmalık Paketi

Çocukluğumdan beri kuru yemişleri çok severim. Kilo almamak için atıştırmalık olarak hep kuru meyveleri tercih ederim tatlıya düşkünüm kuru meyveler tatlı ihtiyacımı karşılıyor. Bu ürünlerin kalorileri ve içerikleri mükemmel, vitaminler ve minerallerle tam bir takviye. Avansas sağlıklı atıştırmalık paketinde hem sevdiğim hem de sağlıklı atıştırmalıklar ve bitki çayları sanki benim için hazırlanmış. Gün içinde birkaç kez içtiğim yeşil çay, hijyenik paketlerdeki kuru yemişler ve sağlıklı barlar avantajlı fiyatla, ürünleri içim rahat bir şekilde kapıdan teslim aldım. 


Ben karantina günlerinde ihtiyaçlarımın tamamını Avansas.com sayesinde kapımdan teslim aldım. 

Siz siteyi ziyaret ettiniz mi? Bence daha fazla vakit kaybetmeyin hemen tıklayın



25 Yorumlar

  1. Çeşitlilik çok fazlaymış :) Bakacağım şimdi

    YanıtlaSil
  2. Esra hanım avansas çok başarılı kırtasiye, içecek konusunda bir kaç kere sipariş yaptım.

    YanıtlaSil
  3. Ben de online alışveriş seviyorum Hem de avansas gibi birçok ürünü bir arada barındıran sitelere bayılırım :)

    YanıtlaSil
  4. Online alışveriş bu süreçte bizim de tercihimiz, güzel önerileriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ben bizim sokakta çok görüyorum arabalarını ama daha bir şey almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün yelpazesi çok geniş incelemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  6. ne kadar pratik bir siteymiş ne ararsak Avansas sitesinde. Karantina da alışveriş pek kolay olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir tıkla her türlü ihtiyacı satın almak mümkün

      Sil
  7. Eksiksiz ev ihtiyaçları da sağlanmaktadır Avansas ..

    YanıtlaSil
  8. Ben de inceleyeceğim canım. Teşekkür ederim 😍🌷😎

    YanıtlaSil
  9. ezelden beri online alışverişi hep sevmişimdir. Avansası duymuştum ama incelemek ve alışveriş yapma olanağım olmamıştı , bakaraım şimdi

    YanıtlaSil
  10. pikiiii teşekkür ederim iyi bilgiydiii :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel paylaşım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Hijyen paketi tam benlik...
    Temizlik masrafim ile mutfak masrafim birbirine yakin olmaya basladi... :)

    YanıtlaSil
  13. Karantina günlerinde online alışveriş gerçekten popüler oldu Avansas da güvenilir e-ticaret sitelerinden birisi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM